חופשה זוגית לכל אחד: צימרים זולים בצפון לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-02-2018
חופשה זוגית לכל אחד: צימרים זולים בצפון לזוגות

כולנו אוהבים לצאת לנופש רומנטי עם בן/ת הזוג, אבל לא לכולנו מתאפשר מבחינה כספית- צימרים זולים בצפון לזוגות פותחים את האפשרויות לכולם! 


בימינו חופשה זוגית הפכה למצרך קבע במערכת היחסים שלנו, מעין חותמת כזו לכך שהכל בסדר, שהאהבה קיימת, הכמיהה להיות ביחד לא נעלמה ובעיקר הרומנטיקה שמביאה איתה שלל פינוקים שאנו רוצים להרעיף על היקר לנו.


דובר לא מעט על מחירי הצימרים בארץ, יש יקרים יותר ויקרים פחות, כל אחד תלוי במידת האבזור שלו, פינוקים הנמצאים במקום, עיצובו ומיקומו, אך תתפלאו לשמוע שהשוק לא מלא רק בצימרים יוקרתיים ויקרים למדיי, תוכלו למצוא גם צימרים זולים בצפון לזוגות שמחפשים דרך לפנק, לאהוב, לרגש ולהתרגש יחד עם בן/ת הזוג.


למה כדאי ללכת לצימר זול בצפון?


קודם כל- כי הוא זול! בואו לא נתכחש, אנחנו ישראלים ואנחנו אוהבים לשלם פחות. כמעט בכל רכישה אנחנו עושים סקר שוק, בודקים ומשווים מחירים ורוכשים את המשתלם ביותר עבורנו. שמענו לא פעם את המושג "מה שזול עולה ביוקר" זה יכול להיות רלוונטי להרבה מאוד מוצרים שאיכותם ירודה והינם פגומים ושל כך נמכרים בזול, בענף הצימרים זה בכלל לא המקרה. 

כאן לא תקבלו מוצר לא מוגמר או פגום, בסך הכל צימרים זולים שמאמינים כי על חופשה זוגית לא צריך להוציא הון והחליטו להנגיש את הצימרים שלהם לכלל האוכלוסייה ללא יוצא מן הכלל. 


בריכת שחייה וג'קוזי ספא פרטיים ב-500 ₪ ללילה: לילות לבנים


דיי בטוח שחלפה לכם המחשבה בראש שצימרים זולים בצפון לא יכולים לספק בריכת שחייה פרטית או ג'קוזי ספא, הרי לכם הטעות הראשונה! 

הטעות השנייה שלכם תהיה אם לא תזמינו מקום ותיהנו ממחיר מוזל בטירוף!

במרחק של רבע שעה מחופי הכנרת נמצאת סוויטה פרטית ומפנקת שמציעה לכם שלל פינוקים במחיר זול להפליא- בריכת שחייה פרטית ניצבת במרפסת, ג'קוזי ספא לוהט ומבעבע תחת פרגולת עץ, סוויטה מרווחת ומעוצבת ביוקרתיות עם ג'קוזי פנימי אינטימי ובנוסף, תוכלו להוסיף לכם ארוחת בוקר כפרית ועשירה ועדיין לא להגיע ל700 ₪! 


%@%@%p-4177x


גם בחורף תמצאו צימרים עם בריכת שחייה מחוממת
ומקורה בפחות מ-450 ₪: אחוזת נופש ברש


מתחם חוץ משגע ומפואר שמעניק לכם חווית נופש חורפית מפנקת ותוססת עם מתקנים ואבזור שווה במיוחד! בריכת שחייה מחוממת ומקורה בה תוכלו ליהנות ממשחקי מים, כדורסל בבריכה ועוד, לצדה ניצב ג'קוזי ספא לוהט ומבעבע שיעניק לכם חום בלתי רגיל וכמובן הסוויטות והבקתות המפנקות והאינטימיות שמעוצבות בחמימות מופלאה, פרטיות ומציעות לכם להתארח בפחות מ-450 ₪ ללילה. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים