לחגוג את יום המשפחה בצפון!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-02-2020
לחגוג את יום המשפחה בצפון!

יותר ויותר משפחות ישראליות מנצלות את ההזדמנות לקירוב לבבות בני הבית ולחגוג את יום המשפחה בצפון הארץ בשילוב של אטראקציות חינוכיות ולינה בצימרים משפחתיים מפנקים. 


פעילויות משפחתיות בתוך הצימרים


הנוף המרהיב של הצפון הוא לא רק חגיגה לעיניים אלא גם מאפשר אוירה נעימה ושלווה, פשוט לקחת אוויר מהשגרה ולהירגע עם היקרים לכם מכל. כידוע, יש מגוון רחב של אטראקציות לכל המשפחה ואנחנו אספנו עבורכם מספר פעילויות כיפיות לאלה מכם שמעדיפים לא לצאת מהצימר.

·         שיחה משפחתית- כשכולם באוירת החופש הרגועה זה הזמן המתאים ביותר לשוחח על דברים בפתיחות ולקרב לבבות, ניתן לשאול את בני המשפחה אם הם מעוניינים בשינויים מסויימים, לפתוח דיון על חלוק התפקידים במשפחה, על סוגי המשפחות בעולם המודרני וכל נושא אחר שמעניין אתכם.

·         ערב יצירה- גשו לחנות היצירה הקרובה לביתכם ורכשו חומרי גלם ליצירות משפחתיות, ניתן לפי הכרותכם עם בני הבית או יצירה כללית משותפת התתרום לגיבוש.

·         חלוקת מתנות- הטילו משימה על בני הבית כחלק מההכנות לחופשה המתקרבת להכין מתנה לאחד או כל בני המשפחה. את המתנות תחלקו בערב צימר משפחתי בצפון ותתרגשו יחד.

·          משחקי חברה-  ניתן לרכוש או להכין מבעוד מועד משחק חברתי מגבש כמו "חבילה עוברת" או משחקי קלפים עם הומור משחרר ולצחוק עד שכואבת הבטן.

צימרים בצפון למשפחות – ההמלצות שלנו


גמליורט- אם חשבתם על חופשה ייחודית וחווית לינה קצת אחרת זה המקום בשבילכם. גמליורט מציעה לכם 2 סוויטות מפנקות הבנויות כיורט, מבנה עגול שקירותיו עשויים אריג אטום למים, הסוויטות ממוקמות במעלה גמלא שבגליל העליון. בחורף תתפנקו בג'קוזי פנימי, בהאט טאב מחמם ובריכה מפנקת המשקיפים לנופיה המרהיבים של מעלה גמלא.


בריכת שחייה נקייה ונעימה



בין זריחה לשקיעה- מתחם נופש יוקרתי ומרהיב הממוקם בישוב יערה שבגליל המערבי. המתחם מיועד לאוהבי הפינוקים ותוכלו ולהינות מבריכה מחוממת ומקורה בחורף אל מול הנוף העוצר נשימה. בנוסף, המתחם מתאים גם למי מבינינו שמעוניינים בחוויה רומנטית בפרטיות מלאה אחרי שהילדים נכנסים לישון בחדרי ילדים נפרדים.


סוויטת עלמה- סוויטת פאר חכמה עם מגרש גולף פרטי, ג'קוזי ספא ובריכת שחייה מפנקת ממוקמת ביישוב עלמה אי שם בגליל העליון, נפרשת על לא פחות מ120 מ"ר וכוללת שני חלקי אירוח ענקיים וחדר שינה פנימי נוסף, חלק משירותי המקום בהזמנה מראש ארוחת בוקר עשירה ומפנקת המוגשת ע"י שף הבית וניתן לבחור את התפריט שלכם.


בוחרים בצימרטופ


זאת ועוד המון צימרים מפנקים שמתאימים לאירוח מפנק של משפחות. אז הגיע הזמן לפנק את המשפחה ולצאת לנופש מקרב ומרגיע על רקע הנוף המרהיב של הצפון וכל זה במרחק של קליק בלבד. אצלנו בצימרטופ תוכלו ליהנות ממבחר רחב של צימרים מרהיבים ליום המשפחה ולנצור זיכרונות מרגשים ויפים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים