צימרים בוטיק עם ניחוח של טבע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-03-2020
צימרים בוטיק עם ניחוח של טבע

המחיר של צימרים בוטיק יהיה ברוב המקרים גבוה יותר אך התמורה בהחלט תהיה שווה את המחיר. מי שבדרך כלל יבחר בצימרים מהסוג הזה אלה זוגות, בין אם לפני או אחרי הנישואין, כאלה עם או בלי ילדים, אך שמחפשים חופשה זוגית, אינטימית ורומנטית ומחפשים את הצימר הכי מפנק שהם יכולים להשיג כדי להשאיר מחוץ לו את השגרה, את המשפחה ואת טרדות היומיום.


צימרים בוטיק עם ניחוח של טבע

על מנת ליהנות בצורה הטובה ביותר מצימר בוטיק צריך להשכיל ולבחור אותו – שיהיה קטן ואינטימי, שיהיה בעל עיצוב מזמין ומפתה, שיהיה בו מה שהאורחים ירצו וישדרג את השהייה שלהם – ג'קוזי פרטי, ריחוק פיזי מצימרים אחרים ומאורחים נוספים ששוהים במתחם, נוף עוצר נשימה מכמה צדדים ותחושה מושלמת של ניתוק. הטבע הוא מרכיב חשוב ומהותי בבחירה של צימרים בוטיק מפני שאווירה ירוקה של צמיחה, של עצים, של גינה מטופחת ושל היעדר נוף אורגני -  הם אלה שיעניקו את השקט המנטלי שדרוש בעת יציאה לחופשה ובזכות השקט הרב מסביב אפשר יהיה להתנתק מההמולה שבדרך כלל מלווה את היומיום והשגרה.


איך לבחור צימר בוטיק ייחודי?

מי שמחפש צימר בוטיק לא יתפשר על פחות מצימר מושלם. על עיצוב ייחודי, על תחושה אמיתית של הגעה לבקתה בלב היער, מבודדת, עם תחושה שנמצאים בה לבד לגמרי ושל רמה גבוהה במיוחד של פינוק. שהצימר יהיה טבול בתוך אזור ירוק של צמחייה אינסופית ויהיה בו שקט מופתי. מי שרוצה אירוח בוטיק ייחודי יחפש את השקט, את אפס ההפרעות ואת הניתוק המוחלט מאנשים אחרים. זה מה שצריך להציע הבעלים של צימר בוטיק על מנת שהאורחים הפוטנציאליים יבינו שזה אכן צימר מפנק במיוחד שפונה לקהל יעד ייחודי ולא לכל האנשים שמחפשים לצאת לחופש ולנסוע לצימר, ויכולים להסתפק גם בהרבה פחות ממה שיש לצימר בוטיק להציע.


התפקיד החשוב של הטבע שמסביב

מי שמתכונן לקראת נסיעה לצימר מיוחד ומפנק בדרך כלל מתגורר באחת הערים הגדולות בארץ, מה שמרמז על כך שהשגרה שלו עמוסה, מלאת אתגרים ויש לו הרבה במה להתעסק על בסיס יומיומי – עבודה, ילדים, חוגים, ניהול חיי משפחה, קריירה, כספים ונושאים נוספים שמעסיקים כל אחד אבל כאשר נוסעים לצימר מפנק – משאירים את כל הדברים האלה מחוץ לדלת ושוכחים מהם למשך זמן השהות. מי שמתגורר בעיר גדולה וסואנת יידע להעריך את השהות בטבע, את החיבור לירוק ולחום, את השקט המוחלט שבצימר ומחוצה לו וכך בעצם משיגים את החופשה המושלמת – בשקט, ברוגע ובניתוק מוחלט מכל מה שמכירים או חווים על בסיס יומיומי.


לבחור צימר בוטיק

לא פשוט להבין דרך מערכת הזמנות מקוונת האם צימר זה או אחר הוא צימר ברמה גבוהה יותר מאשר האחרים. מסיבה זו חשוב לבחון היטב את המאפיינים של הצימר ואת השירותים שמוצעים בו למי שיזמין. רווח פיזי מצימרים סמוכים, התאמה לזוגות בלבד וכל השירותים הדרושים לשם פינוק אמיתי. ללא ספק יהיה לא פשוט לחזור מחופשה כל כך מפנקת, אך אחרי פינוק כזה חוזרים עם מטענים מלאים להמשך השגרה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים