הגיע זמן בינג! המומלצים לסופ"ש בצימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-03-2019
הגיע זמן בינג! המומלצים לסופ"ש בצימר

למה בסך הכל זקוק האדם בחייו? מקום פרטי ושקט עם מיטת קינג סייז, טלוויזיה ענקית ממול ואיזה משהו טעים לנשנש. ואם גם אתם בטטות כורסה לא קטנות וזקוקים לאיזה סופ"ש רגוע ושקט בין ארבע קירות, קיימים לא מעט צימרים בצפון שיספקו לכם את הבטלה המושלמת שאתם כל כך צריכים עכשיו. אז מה בתוכנית? שינה, אוכל, שוב שינה, שוב אוכל וצפייה מרתונית בסדרה ממכרת שתדביק אתכם למסך ותשכיח מכם את כל צרות העולם. לפחות עד מוצ"ש.

להרוג את איב

מתח קצבי וסוחף כבר מהרגע הראשון מדבר אליכם? ברור! איב היא סוכנת ביון מלאת מוטיבציה שמקבלת על עצמה לפענח שורה של רציחות ברחבי אירופה וקובעת כבר מהרגע הראשון כי מדובר באישה. בעוד הסוכנים שסביבה מבטלים את ההשערה שלה, תחושת הבטן מובילה אותה אל הרוצחת, מתנקשת אכזרית שמכניסה את איב למשחק חתול ועכבר מסוכן.

עיר מקלט

ואם כבר חופשה ישראלית של צימר בצפון, למה לא גם סדרה ישראלית טובה? הסדרות המקומיות הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי והן כל כך מזוהות איתנו, עם החיים והחשיבה שלנו, שלפעמים הן הרבה יותר מוצלחות מעוד ליטוש הוליוודי דביק ומלוקק. עיר מקלט שתמתח לכם אפילו את הזרתות ברגליים, מגוללת את סיפור חקירת הרצח של עובדת בארגון לסיוע מהגרים מסודן ואריתריאה ומתרחשת איך לא, בדרום תל אביב. מדביק לכיסא או במקרה שלכם, לג'קוזי, כבר מהרגע הראשון.

%@%@%p-4379x

החיים עצמם

אח, החיים היפים. צימר זוגי, בריכה בחוץ ומנדי מור עם מיילו ונטימיליה על המסך. רק תביאו טישו כי לפעמים תצטרכו לנגב דמעות בכי או צחוק, תלוי באיזה פרק אתם. החיים עצמם שמשדרת בימים אלה את עונתה השלישית, תכניס אתכם תוך פרק אחד לסיפורם יוצא הדופן ויחד עם זאת הריאליסטי כל כך של שלושה אחים ושני הוריהם בסצנות הווה ועבר ששזורות זו בזו, שיגרמו לכם להתאהב בכל אחת מהדמויות, שעוברת את מה שהיא עוברת בדרך.

חינוך מיני

הסדרה הנטפליקסית החדשה יחסית כבר הפכה ללהיט וזה די מובן למה: גיל ההתבגרות, סקס, מיניות, הפלות, אוננות ושאר עניינים מסקרנים שמתאימים לעיני המבוגרים הפעם, הרחק מהילדים. ולכן צימר בצפון הוא מקום כל כך טוב לפגוש בו סדרה שעוסקת בנושא מכיוון חדש ומשעשע במיוחד: נער ונערה שמחליטים להקים קליניקה לייעוץ מיני בבית הספר שלהם ולעזור לכל דורש ודורשת תוך שהם עצמם נקלעים ללא מעט סיטואציות ספק מביכות ספק מלמדות סביב הנושא.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים