לא הצפון לבדו: צימרים עם גקוזי במרכז

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-01-2018
לא הצפון לבדו: צימרים עם גקוזי במרכז

ענף הצימרים ידוע בתפארתו הגדולה בעיקר בצפון הארץ, באזור הגליל והגולן, אך תופתעו לגלות כי מתחבאים כמה צימרים נפלאים במרכז, במיקום מצוין עם ג'קוזי לוהט ומבעבע מפנק במיוחד.

לראשונה שמעתם על צימרים בארץ וזה היה באזור הצפון, על כך אין כל ויכוח, אך עם התחזקות וגידול השוק בארץ החלו לצוץ צימרים בכל מיני מקומות על המפה שלנו, כן גם במרכז הארץ שידועה בעיקר בבתי מלון מפוארים עם חדרים קטנים למדי. 



אז למה צימר במרכז ולא מלון?


תתפלאו לשמוע שבגלל לא מעט סיבות... הראשונה שבהן היא כמובן היתרון שמתנוסס לצד המושג "צימר" – פרטיות! בבית מלון יוקרתי, תעשייתי או אפילו חלק מרשת ענקית, לא תמצאו את הפרטיות שאתם כל כך מייחלים לה, גם אם הוא מציג עצמו כבוטיק, אינטימי ושקט, את הפרטיות לה תזכו בצימר שום בית מלון לא יוכל להעניק.

זה מתחיל בקבלת פנים אישית מבעל המקום שילווה אתכם עד לחדר ויערוך לכם סיור קצר במקום. ממשיך בשקט מופתי ללא רעשים מסביב ותחושה המונית סביבכם וכמובן מסתיים בארוחת בוקר אינטימית ועשירה שתוגש אליכם ישירות לצימר עם הבקשות הקטנות ביותר שלכם. לעוד צימרים רומנטיים במרכז.



%@%@%p-2291x


הדבר החשוב ביותר שתזכו בו בצימר במרכז הוא ג'קוזי פנימי מפנק ופרטי לחלוטין! כמו ששמעתם, ביחד עם הפרטיות, השירות האישי וארוחת הבוקר העשירה תיהנו גם מג'קוזי מבעבע ומפנק הכלול במחיר, שלא כמו בבתי מלון עליכם להוסיף כמה מאות שקלים על מנת לזכות בחדר עם ג'קוזי מבין שלל החדרים בקומה, כאן הוא מוגש לכם אישי אישי אישי!


אטרקציות במרכז 


או אווו... כאן יש לנו לא מעט להגיד לכם.... המרכז ידוע כאזור שוקק חיים, מלא בפעילויות, אטרקציות, מסיבות ומקומות בילוי מרהיבים ומעניינים כך שאטרקציות זו הבעיה האחרונה שצריכה לעניין אתכם. אך אם בכל זאת התעניינתם ניתן לכם על קצה המזלג כמה מקומות מעניינים לבקר בהם.


נמל תל אביב המפואר והידוע כמקום בילוי הטומן בחובו שלל פעילויות ומקומות שכיף להיות בהם. תוכלו להיכנס לאתר הרשמי של נמל תל אביב ולהתעדכן מדי שבוע בפעילויות וירידים שונים שנפתחים בו מעת לעת. בנוסף, במקום טיילת מרהיבה ומטופחת, מסעדות על המזח, בתי קפה, חנויות ואווירה ייחודית שטופת שמש.


הספארי ברמת גן הינו גן החיות הגדול ביותר בארץ. המקום מעניק חוויה מרתקת לכל הגילאים, שם תוכלו לראות יצורים חיים מקרוב, החל מהפינגווינים בקרח ועד לאריות ולביאות בשטח. במקום תוכלו לשכור סיוריי יום/ לילה/ חצות עם מדריך מוסמך או להשכיר בעצמכם רכב גולף ולטייל ברחבי הספארי.


פארק השעשועים "סופרלנד" נמצא במערב ראשון לציון ומעניק חווית אקסטרים ייחודית לילדים ולהורים. במקום תוכלו לעלות על רכבות הרים מפותלות, מתי מים, קפיצות בנג'י, גלגל ענק הניתן לצפייה מרחוק, מכוניות מתנגשות ועוד מתקנים מרתקים. 

אנחנו יכולים להמשיך ולספר לכם על שלל אטרקציות במרכז או פינוקים שונים בצימר אבל זה פשוט לא יגמר... הפתרון הטוב ביותר זה להגיע לצימרים במרכז וליהנות גם מצימר עם ג'קוזי במרכז וגם מאטרקציות שוות במיוחד.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים