פרטיות זה שם המשחק: צימרים עם גקוזי חיצוני פרטי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-01-2018
פרטיות זה שם המשחק: צימרים עם גקוזי חיצוני פרטי

בין הדברים הבולטים יותר שאנחנו מחפשים כאשר אנו יוצאים לחופשה זה פרטיות. חדר פרטי, ג'קוזי פרטי, גן פרטי ופשוט אווירה פרטית ואינטימית. צימרים עם ג'קוזי חיצוני פרטי זה הרבה מעבר למה שדמיינו. מידע נוסף במאמר מאת צימרטופ.


אז מה היתרונות של צימר עם ג'קוזי פרטי?


התשובה נמצאת בגוף השאלה. הפרטיות. ללא ספק היתרון הבולט ביותר וההכרחי ביותר שתוכלו למצוא.

העולם מתחלק לשני סוגי אנשים בעניין הפרטיות, הפתוחים מדי והקנאים.

הפתוחים מדי ירגישו בנוח בכל סיטואציה בה נמצאים אנשים נוספים ולהפך ממה שחשבנו- זה דווקא יעצים להם את החוויה. אוהבים להישמע, לראות, להכיר ולפגוש אנשים אחרים ממקומות חדשים.

אלו הקנאים, קנאים מאוד לפרטיותם ואף ירגישו לא בנוח בחברת אנשים נוספים. אין זה אומר שאנשים מסוג זה הם ביישנים ביום-יום, אלא רק מעוניינים לחוות חופשה אינטימית ללא אנשים זרים נוספים שמסתובבים להם בין הרגליים וגורמים לרומנטיקה והאינטימיות להיעלם כלא הייתה.


ג'קוזי ספא מפנק המשלב שלווה וריגוש יחד: ולדמנס


מתחם אירוח מפואר ומפנק הנמצא על צלע הר ביישוב כפר ורדים היוקרתי. חיפשנו פרטיות, חיפשנו יוקרתיות וחיפשנו אירוח אישי וחם- ללא ספק מצאנו! ולדמנס מעניק לכם חווית נופש פרטית ואישית כאחד, עם מארחת צמודה שנענית לכל בקשה והפאר שבמקום- מתחם ספא מפנק הכולל בריכת שחייה פרטית מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא חיצוני לוהט עטוף בעצי פרי וקירות מסולעים להפליא.



רומנטיות בתפארתה - אין מילה אחרת: פרונסין


הסוויטות האינטימיות של פרונסין יתאימו בדיוק לנופש רומנטי בחיק בן/ת הזוג וזאת מכמה סיבות ברורות. הבולטת שבהם- הפרטיות המלאה שהמקום מעניק והיחס החם והאישי מבעלת הבית. ג'קוזי פנימי מפנק ואינטימי נמצא בפנים הסוויטה ואילו במתחם הגן החיצוני תיהנו מג'קוזי ספא חיצוני לוהט החבוי מאחורי וילון רומנטי ומעניק את כל הפרטיות אותה תחפשו. 


חוויית נופש מפנקת במתחם ענק ופרטי: סוויטות לאב


זה לא סוד שסוויטות לאב מרעיפות אהבה על כל מי שעובר בדלתן. מרווח אדיר, עיצוב עשיר ופרטיות מלאה, שלושת המרכיבים הללו יוצרים עבורכם חופשה שלא תרצו לעזוב. במתחם הספא המפנק והפרטי של כל סוויטה תיהנו מבריכת שחייה מפוארת מחוממת ומקורה היושבת על קצה נוף גלילי משגע, לצדה ניצב ג'קוזי ספא לוהט ומבעבע עם תאורה פנימית ואווירה רומנטית ואינטימית להפליא כאשר השכן היחיד שלכם הינו הנוף הגלילי שפרוש לפניכם. כנסו לרשימת - צימרים בגליל.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים