יום ראשון דיכאון? קחו 5 סיבות לנסוע לצימר באמצע שבוע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-07-2018
יום ראשון דיכאון? קחו 5 סיבות לנסוע לצימר באמצע שבוע

העולם שלנו נע במעגל ולפעמים גם לנו יש הרגשה שהחיים השגרתיים שלנו מעגליים מידי: עבודה, בית, שוב עבודה, שוב בית, קצת מנוחה בסופ"ש וחוזר חלילה. אלא שהפעם אנחנו מעוניינים לנפץ את השגרה ולהזמין אתכם לצימר דווקא באמצע השבוע – בניגוד להיגיון הפנימי שבטח אומר עכשיו שחבל סתם לפספס עוד יום עבודה. הכנו לכם 5 סיבות מצוינות לקפוץ לצימר מראשון עד רביעי!

    זה עולה פחות!

    צימרים רומנטיים בצפון, צימרים למשפחות לקיץ, צימרים עם בריכה פרטית... כולם ככולם יקרים בהרבה כשמדובר בסוף השבוע. הסיבה כמובן היא הביקוש הגבוה שגורם לנופש כה קצר של יומיים בסך הכל להפוך להוצאה כספית גבוהה. על כן באמצע השבוע המחירים יורדים משמעותית ואפשר למצוא מתחמי נופש מצוינים ואיכותיים ביותר במאות שקלים פחות.

    זה יותר פנוי!

    אין דרך לנבא את העומסים החריגים שעוטפים את הצימרים בסופ"שים. נכון, תמיד אפשר למצוא פה ושם "חורים" פנויים בעיקר בעונת החורף, אך מדובר בסופו של דבר בהזמנות על סמך מקום פנוי וכל הקודם זוכה. אז למה שתישארו בלי מקום פנוי ועוד כזה שנחשב ללא פחות ממעולה? בהזמנת צימרים באמצע שבוע טווח הבחירה רחב יותר וההיצע הרבה יותר מגוון.

    זה זמין גם בדקה ה-90!

    כמה מעצבן זה לחלום על יציאה ספונטנית ללילה-שניים מהבית ולהתאכזב כי הכל תפוס או לא קולע לטעמכם ולרצונכם? הזמנה של צימר רומנטי באמצע השבוע תאפשר לכם להגיע מעכשיו לעכשיו בשל הפניות הגבוהה של מתחמי הנופש בימי ראשון עד רביעי. כמובן שיש גם הנחה לספונטניים שמגיעים מעכשיו לעכשיו...

    אתם יכולים לקבל פרטיות מוחלטת!

    חשוב לפתוח ולציין – כנראה שביולי ואוגוסט זה פחות אפשרי, אך לאורך יתר חודשי השנה אתם יכולים להרוויח מתחם נופש שלם... לעצמכם! גם אם לא הזמנתם צימר עם בריכה פרטית, מה שיקר יותר באופן טבעי, הסיכוי שתמצאו את עצמכם לבד בתוך מתחם הנופש הוא גבוה. גם חסכתם וגם התבודדתם. מושלם!

    כולם מקנאים בכם כרגע!

    אין כמו להודיע שאתם בנופש באמצע השבוע ולדמיין את יתר העובדים בפקקי הבוקר, מתחרים על החניה האחרונה שעוד נותרה בסמוך למשרד... בזמן שכולם ממהרים לתכנן תוכניות לסופ"ש, לכם יש תוכניות דומות גם לאמצע השבוע. והן כוללות סלפי על רקע בריכה ונוף ציורי, ארוחת בוקר מושחתת, אוויר צלול, פינוקים מושקעים והרבה רגיעה להמשך השבוע.  

    צוות התוכן של צימרטופ

    חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
    לכל המאמרים