אני והחברה: צימרים שמתאימים לחבורה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2017
אני והחברה: צימרים שמתאימים לחבורה

שוקלים לנסוע יחד עם החברים לצימר? מצוין!רק נותר לכם להחליט לאן.כמעט כל מתחם צימרים לקבוצות מתאים כיום לנופש חברים שהוא לאו דווקא רומנטי או משפחתי ויכול לפנק את הנופשים בדיוק באווירה והפסיליטיז המתאימים – מסאונה יבשה ועד מערכות קריוקי מפוארות,הנה כל מה שצריך לדעת על סצינת החופשות הכי כיפית שיש.


אם להיות כנים עד הסוף,ההיסטוריה של עולם התיירות נכתבה דרך צימרים שמתאימים לחבר'ה.בהתחלה אלה היו קבוצות סטודנטים במאות ה-16 ועד ה-18שחברו יחד על מנת "לראות עולם", התארחו במקומות סמוכים לאתרים הפופולריים וחזרו לספסל הלימודים מרוכזים ומשכילים יותר.רק מאוחר יותר בדפי ההיסטוריה השתלבו גם הזוגות והמשפחות במוטיב החדש הזה.כך למעשה נשארה אופציית הנופש החברתית כמשהו אולי פחות נפוץ אבל בהחלט קיים,שממש לא כדאי לכם לוותר עליו.כי מה טוב יותר ממפגש חברים של יותר מ-24 שעות במקום שקט ונייטרלי שאפשר לחדש בו כוחות,לנהל שיחה טובה ולכייף עם האנשים האהובים עלינו?



אלה הדברים שכל צימר לחבר'ה חייב להכיל:


מתחם ברביקיו.לא, מתקן גריל לבדו זה כבר לא מספיק.לאזור הברביקיו יש הרבה פוטנציאל בחיבור האנושי סביב הארוחות בצימר.כאן גם מכינים את הכל וגם יכולים לאכול ביחד בפרגולה גדולה ומוצלת.בחלק מהמקומות אף קיים מטבח חיצוני בו תוכלו לאחסן את המצרכים ביתר נוחות.


ג'קוזי ספא. הישיבה בג'קוזי היא בכל מצב עם הפנים כלפי המרכז,כך שכל הנוכחים רואים את כולם והתקשורת ביניכם נשמרת. גם אם הגעתם לנוח, אין כמו שיחה טובה על רקע רעשי הזרמים ומראה האדים המרגיע כדי לעשות לכם את הנופש ליותר אפקטיבי.


%@%@%p-1047x


מערכת מדיה.אין חופשת חבר'ה בלי מוזיקה, שתרים קצת את המורל והאדרנלין.על הסלון או החלל המרכזי להכיל מסך צפייה גדול עם מבחר ערוצים,שמע עוצמתי ורצוי גם מערכת קריוקי לאטרקציה בערב. רק אל תשכחו לוודא שאפשר להרעיש ללא הגבלה במקום שאתם בוחרים,כן?


מחפשים צימרים בצפון בזול? >>


סאונה יבשה.זה אולי נשמע לכם קצת מוזר להיכנס חצי ערומים עם החברים שלכם לסאונה,אבל בעצם כאן אפשר לקבל מרחב שיחות נפש בטוח לחלוטין ומנותק עוד יותר.מעבר לכך, מדובר בתרפייה המושלמת לגוף ובמתקן פינוק חווייתי שלא תמיד כולם זוכים ליהנות ממנו במסגרת הנופש.


אז... איזה מקום כדאי לנו לחפש?


חפשו את המקומות הגדולים יותר, הוילות או הצימרים בעלי מספר החדרים המתאים.חשבו כבר מראש על מסגרת הלינה ובדקו מי ישן עם מי, האם הזוגות זקוקים לחדר משלהם ומי יכול"להיזרק"על הספה עד הבוקר?לאחר מכן בדקו שהצימרים האופציונאליים הם אלו שמכילים את הרשימה למעלה או לפחות את רובה ותאמו לעצמכם חופשת חברים מלאה בפאן.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים