הזמנת צימרים אונליין – רעיון נפלא או עסקה לא בטוחה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-01-2019
הזמנת צימרים אונליין – רעיון נפלא או עסקה לא בטוחה?

בטח כבר הזמנתם לא פעם חופשה דרך הרשת בארץ או בעולם ותהיתם לגבי מה שבאמת מובטח לכם במקום עצמו: האם להזמין בלי לדבר עם אף אחד בהכרח אומר שתהיה לי חופשה מעולה? האם המקום שבו אתארח עלול לרמות אותי? האם באמת אקבל במציאות את כל מה שהובטח על המסך? וכמה פוטושופ עברו התמונות כדי למשוך אותי להגיע ולגלות שזה בכלל לא נראה אותו דבר?

אמאל'ה, חופשה באינטרנט!

כל חברות הנופש המובילות כיום בעולם כבר יודעות היטב שלא כדאי לעבוד על קהל הצרכנים. כן, אמנם מקבלים פה יותר כפתורים להקלקה ופחות מספרי טלפון, אבל זאת בדיוק הסיבה שכל אחד מהמקומות הללו חייב להיות הכי טוב שרק אפשר! המקום מתחייב בפני החברה שמפרסמת אותו לאיכות הגבוהה ביותר, לאמינות בפרסום וכמובן להגינות צרכנית. אחרת – לקוח מאוכזב יגרור אפס הזמנות והחברה תפסיק לעבוד איתו במהירות.

וזוהי בדיוק הגישה שמנחה גם אותנו בצימרטופ! הבנו שכדי להזמין צימרים איכותיים בצפון באמת, אין צורך שתתקשרו לעשרות מארחים ותחפשו את הטוב ביותר מבחינת תנאים ומחיר. אפשר פשוט לבחור את זה שהכי אהבתם מבין כל המקומות המוצגים באתר, לצפות בכל המידע האפשרי לגביו ופשוט... להזמין בקליק אחד. ואין פשוט יותר מזה!

אוירה נעימה ורומנטית בחלל המרכזי של הבקתה

הזמנת צימר אונליין דרך אתר צימרטופ

בגלל שאנחנו בצימרטופ רואים את עצמנו ברף הכי עליון של חוויית האירוח המציעה צימרים בצפון, אנחנו לא מתפשרים בשום אופן על איכות המקומות שנציע לכם להזמין – גם אם לא שוחחתם עם אף אחד קודם לכן. אנו בודקים מראש את כל הפרטים, מגיעים למקום האירוח, סוקרים, שואלים, מבררים, צופים בחוויה של לקוחות קודמים מהצד ורק אז מחליטים האם אותו צימר ראוי עבורכם. המערכת שבנינו מהירה ובטוחה לכל תהליך ההזמנה ואתם יכולים לקבל החלטה טובה תוך שניות! אין לנו ספק שאת המקום שהזמנתם תאהבו במיוחד.

הזמנת צימרים אונליין חוסכת זמן ובמקרים רבים גם כסף. אפשר לראות מיד למי יש מבצע או הנחה שווה, מי כולל את הבריכה הענקית שחיפשתם ומי מציע ארוחת בוקר כלולה במחיר. עולם הצימרים הוא חלק בלתי נפרד מהתיירות ולכן אין כל סיבה שהוא ימשיך לפעול בצורה "הישנה". לכן הפכנו אותו לטכנולוגי, ידידותי וקל להזמנות ונוח מתמיד. ועכשיו – כל מה שנשאר לכם הוא ללחוץ לאישור הזמנה ולרוץ לארוז. החופשה שלכם תתחיל בקרוב...


שאלות נפוצות בהזמנת צימרים אונליין >

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים