סילבסטר 2019 – הזדמנות למסיבה בצימר יוקרתי ושווה באמת!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
סילבסטר 2019 – הזדמנות למסיבה בצימר יוקרתי ושווה באמת!

נובי גוד, שנה אזרחית טובה, האפי ניו ייר – כולם עושים לנו רטט קטן בלב כשהם מעידים על סיום שנה אזרחית וקללותיה ותחילת שנה אזרחית וברכותיה. זהו אמנם לא זמן הרהורים וחשבון נפש, אבל הוא לא פחות חשוב כשהוא כולל חגיגה, שמחה, שמפנייה וזיקוקים. אז מי מהצימרים שלנו הכי מתאים שתביאו איתו את החברים, הקולגות או המשפחה לחגיגה של השנה? בדקנו:

כדאי למהר ולהזמין מקומות כי הצימרים והוילות המושלמים ביותר לפתוח איתם את סילבסטר 2019 כבר נחטפים כמו לחמניות חמות. הזדמנות לחגוג יחד עם האהובים עלינו ובמעגל סגור, עם שמפניה מוזיקה, בריכה חמה ומקורה וים של פרטיות. אספנו ארבע וילות יוקרה מרחבי האתר המהוות מתחמי צימרים לסילבסטר 2019 ברמה הגבוהה והמומלצת ביותר..

וילות וצימרים לסילבסטר 2019

פאלאס – וילה מרשימה עם 5 חדרי שינה וסוויטה פרטית מלכותית השוכנות במתחם משותף, כאשר בריכה יוקרתית (מחוממת ומקורה), ג'קוזי ספא זרמים ענק ונוף פנורמי הם שמות המשחק! המתחם בעיצוב מודרני עוצר נשימה, מתאים לכל נפש צעירה וסוערת שמעוניינת לפתוח את השנה החדשה כהלכה. הוילה מתאימה גם למשפחות החוגגים בזכות גן משחקים קטנטן לקטנטנים ותחושת שלווה אופיינית למקום.

%@%@%p-23690x

ג'ייקובס – אווירה יפה, צעירה וססגונית מחכה למבקרים במושב יערה, אחד המושבים התיירותיים הנחשקים בגליל המערבי. כאן תיהנו מאווירה יוקרתית ואיכותית המורכבת מוילה בעלת שלושה חדרי שינה ברמת גימור גבוהה במיוחד וסוויטה פרטית נפרדת. המתחם כולל בריכת שחייה נוצצת ויוקרתית, ג'קוזי ספא זרמים ושפע פינות ישיבה. הלובי המעוצב יתאים להגשת המשקאות והנשנושים ומתקן הגריל המקצועי רק יעשיר יותר ויותר את ארוחת חצות המענגת.

מתחם חוץ מטופח ושמשי

מליבו – ככה זה כשיוקרה מתנגשת במודרניות והמודרניות מתנגשת בנוף בלתי ייאמן עד לים התיכון, כאשר הוא משקיף מעל כל מרחבי הגליל המערבי הירוקים מההר ועד המישור וחולות חופי אכזיב. מליבו אוסרת פשרות על כל אספקט גדול כקטן בחוויית האירוח שלה והיא מציעה 3 חדרי שינה מאובזרים ונוצצים, לובי מתוקתק ומאובזר קומפלט, מתחם ארוחות סגור ומוגן מפני גשמים הכולל שולחן אוכל ענק וג'קוזי ספא זרמים, כאשר בחוץ ניצבת בריכת השחייה המרשימה מול הנוף.

וילות לב החורש – שמונה דונמים של חורש גלילי הוסבו לטובת הקמה של שלוש וילות פאר מושלמות למסיבות, חגיגות ואירועים מכל סוג. וילת אורכידאה המדהימה מציעה ארבעה חדרים ומקום ל-16 חוגגים עם בריכה מחוממת ומקורה ברמת הגימור הגבוהה ביותר. וילת אספרג מושלמת לחגיגות פנים עם סלון עצום, שולחן ארוחות ענק, 6 חדרי שינה ומקום ל-24 אורחים שייהנו גם מהבריכה המדהימה. וילה גלדיולה המרשימה תסגור את הערב עם 6 חדרי שינה, מקום ל-24 אורחים ומתחם חוץ ופנים מהסרטים, שיתאים לכל קבוצת חוגגים!  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים