מתכננים חופשה רומנטית? קבלו 5 סוגי צימרים בגולן שיתאימו לכם בול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-09-2016
מתכננים חופשה רומנטית? קבלו 5 סוגי צימרים בגולן שיתאימו לכם בול

צימרים בצפון לזוגות הם מצרך די מבוקש. כל זוג מצפה לנופש רומנטי ואיכותי במקום יפה. אבל מי בדיוק מגדיר מהי רומנטיקה ואיכות, אם לכל זוג יש השקפת עולם שונה לגבי איך לבלות את הנופש שלו? צימרים בגולן יכולים להציע לרומנטיקנים שבכם מספר סוגי נופש, כשלכל אחד מהם אמירה ייחודית שלגמרי מתאימה לכל אחד מהזוגות המתארחים. אז לכבוד פתיחתה של עונת הסתיו, שנחשבת הכי נעימה ומתוקה בשנה, הנה 5 סוגי חופשות רומנטיות ברמת הגולן שיכולות לשבת עליכם יפה. קחו לכם אחת:


זאת עם הבריכה הפרטית – לזוגות שמחפשים להיות ביחד, אבל בלי אף אחד.


אם אתם זוג שדווקא מעדיף להתבודד, כדאי שתדעו שישנם צימרים בגולן המציעים פרטיות מוחלטת מלווה בכל הפיצ'רים האפשריים לזוגות: בריכה פרטית מול הנוף, ג'קוזי ספא ואירוח אישי צמוד. האווירה כמובן רומנטית ביותר ומוקפדת, כוללת המון מרחב ואלמנטים שרק מוסיפים לפינוק. הכי מתאים להפתעות, שבירת שגרה וחידוש הזוגיות.

 

זאת עם הנוף המדהים – לזוגות שמחפשים לשלב המון טיולים בחיק הטבע


אם אתם אוהבים לטייל, לגלות ולחקור מקומות חדשים ביחד ולהכיר את הצפון דרך הרגליים, מומלץ שתתמקמו במקום עם הנוף הכי יפה שתמצאו. רצוי צימר עם שם כמו "בקצה הנוף" או "צוק גמלא", שרואים ממנו את כל הכנרת, ההרים או בכלל הים. לידו אין ספק שתמצאו עשרות שבילים פוטנציאליים לטיולים רומנטיים ולתצפיות מדהימות בשטח. רק אל תשכחו מחצלת, מים ופק"ל קפה.

               

זאת עם הסוויטות המרווחות – לזוגות שמחפשיםצימרים בגולן לבטן גב בלי לצאת מהמתחם


צימרים בגולן הם גם אופציה מיוחדת לזוגות שפשוט רוצים להתנתק רגע ולנוח. וזה ממש לא משנה איך נראה הצימר, העיקר שיש בריכה ענקית והמון ערסלים ליד. אפשר להתעורר במרפסת עם אספרסו ולצפות שתוגש לכם ארוחת הבוקר ומיד לאחר מכן לקפוץ לשחייה בתוך המים ולחזור לשנ"צ. יותר מזה אתם באמת לא צריכים.


זאת עם הבקתה האותנטית בלב היער – לזוגות שרוצים לקבל חוויה כפרית אמיתית


הגולן הוא מקום קסום לאנשים שרוצים חופשה "כמו פעם": רומנטית, קיטשית וצנועה. ממש לא חשוב אם מחפשיםצימרים עם בריכה או עם איזו סאונה מחממת, העיקר שהצימר יכיל סביבה מטופחת ונקייה, שהריהוט יהיה נוח למדי ושהמארחים יהיו נחמדים ובעלי תודעת שירות. אה כן, גם חובה מבחינתכם שהצימר היה מעץ. אחרת הנרות, הקטורת ועלי הכותרת על המיטה לא באמת יסתדרו לכם ממש טוב לתמונה, נכון?




זאת שמציעה חוויה קולינרית ושף שמגיע במיוחד – לזוגות שיודעים שאוכל הוא הסוד לחופשה טובה


עם כל הכבוד לבריכה פרטית, מתחםצימרים עם בריכה, נוף ושירות מצוחצח, לאוכל יש מקום אמיתי על כס המלכות ובלעדיו החופשה שלכם, איך נאמר בעדינות, לא באמת תהיה שווה את כל ההשקעה. מזלכם שהגולן יודע לספק איכות קולינרית כמעט בכל סביבה שתבחרו להתארח בה וכמובןצימרים בגולן נוהגים להתאים את עצמם לסטנדרטים המקומיים ולהציע שפים פרטיים, המלצות למסעדות טובות ותפריט יינות מכל הבא ליד. אל תשכחו גם לחלוש על הסופר הקרוב ולהביא לכם כמה נשנושים לתוך הצימר, כי מה הסרט שווה בלעדי כמה חטיפים מלוחים, שוקולדים וקינוח מתוק מתוק... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים