אטרקציות בצפון לילדים בחופשת הפסח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-03-2019
אטרקציות בצפון לילדים בחופשת הפסח

בפסח הזה לכם ולילדים יש המון מה לעשות ואם מזדמן לכם להגיע צפונה, תשמחו לגלות מתחמי אטרקציות, חוויות ושעשועים מכל טוב, שיספקו לכם הנאה בערימות ואולי גם יורידו את האוכל מהסדר...

אקווה כיף טבריה

נינג'ה ישראל? וויפ אאוט? ששטוס? זה לא משנה בני כמה אתם, החיבה של כולנו לאתגר הספורטיבי שמשלב הרבה אקשן ולא מעט מים תמיד מצליחה לגרום לנו לבלות בלי דאגות ולצחוק עד כאב בטן. זירת האתגרים של אקווה כיף צפה לה בנחת על מי הכנרת סמוך ללא מעט צימרים טובים והמטרה שלכם היא להתמודד עם המתקנים, לקפוץ, לגלוש, לעבור מכשולים, לצלוח מוטות קופים ועוד שלל פעילויות שיזרקו אתכם למים בשעשוע מוטרף ועתיר אנרגיה.

המקום מתאים מגיל 3 ועד בכלל (גם לאירועים) ונחלק לפארק משפחתי בדרגת מכשולים קלה, פארק אתגרי ספורטיבי שמצריך הרבה כוח פיזי ופארק אולימפי למשחקי כדורעף, כדור מים וקייקים.

אטרקציות בצפון לילדים בחופשת הפסח

פסטיבל הקרפיון מעיין צבי:

כמידי שנה מתכנסים סביב אגם הדיג משפחות, מתקני מנגל, פינות ישיבה ופינות שאנטי, ספא דגים ומוסיקה כדי לחגוג את פסטיבל הקרפיון המסורתי של חול המועד פסח. השנה יחכו לכם סביב אפשרויות הדיג והקמפינג כמובן, גם ג'ימבורי, בימבות, סירות נעות על כבל, גשר חבלים, אומגה, פינת יצירה, מתחם רטוב, מתנפחים וחוף סמוך לטיולים (חוף שאינו מוכרז). אידיאלי לנופשי צימרים בגליל המערבי או חוף הכרמל.

רוב רוי נהר הירדן (קבוצת כנרת)

אתר השייט האינדיאני המטריף שיספק לכם חוויה של שייט בקאנו אינדיאני על הירדן היפהפה מתאים לכל המשפחה ומפגיש אתכם עם שלל ציפורים, שפמנונים, דגי גופי (כן, אלה מהספא דגים), מבקרי הנחל משני צידי הגדה והטבע היפהפה של צמחייה צפופה ומים זורמים ומפכפכים. אל תשכחו בגדי ים או בגדים להחלפה.

אורך המסלול הינו שעה וחצי ואיננו כולל מקטעים סוערים. רוב רוי מתאימים גם לימי כיף קבוצתיים ומשלבים ארוחות שטח, סדנאות ופעילויות גיבוש מאורגנות לפי נושאים כמו טיולים ברכבים אקולוגיים, שייט ליל ירח מדליק, משחקי ניווט, טורניר בגרסת "הישרדות", מבחן אומץ (חציית הירדן על גשר הימלאיה, קליעה למטרה בחץ וקשת ונשפנים) ופעילות רפסודות מאתגרת ומלאת אנרגיה.

קטופותי בית לחם הגלילית

סיפורי הארץ, המורשת והטבע מתעוררים לחיים באתר הקטיף והחקלאות המיוחד, שבו תפגשו את תוצרת השדה המדהימה של האביב, תטפסו על טרקטור, תפגשו משאבת מים עתיקה ועזים שאוכלות מכף היד, השקיית ערוגות ועוד המון. והשנה בפינת היצירה לחג יתאהבו הילדים בהכנת דחלילים בעציץ עם קישוטים ונטיעת שתיל וגם הכנת צ'יפס מתפוחי האדמה הטריים של השדה. בקטיף מחכים לכם גזר בשלושה צבעים ותפוחי אדמה, שום, בצל, סלק, אפונה, תרד, חסה, כוסברה, פטרוזיליה ושלל תבלינים – מרק לחג, מישהו?





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים