אטרקציות עם הילדים בחול המועד פסח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-04-2019
אטרקציות עם הילדים בחול המועד פסח

אוקיי. מזג האוויר לא בדיוק לטובתנו והבטן-גב בבריכה יאלץ לחכות למועד מתאים יותר. אז מה כן אפשר לעשות? להחליק על הקרח, ללטף אפרוחים חמודים, לפענח חידות חלל מוטרפות, לצפות בקרב אבירים אמיתי ועוד המון!

מיי בייבי, ירכא

שמעתם שאפשר לקנות כאן הכל, אבל לא שמעתם על גן העדן "הכל כלול" של קומת המשחקים... אולם עצום עתיר משחקי קונסולה וארקייד, מתקני מיני-לונה פארק שווים, מתחם ג'ימבורי ענק עם מתקנים זזים, נוסעים, מרחפים, קומת אוכל ענקית עם רשתות מזון מוכרות ועוד ועוד. מתאים למשפחות שמתארחות בצימרים בגליל המערבי ומחפשות מקום טוב לפעילות במקום סגור של כמה שעות טובות.

מדעטק, חיפה

חול המועד במדעטק הוא כבר מסורת. השנה תתקיים כאן אליפות ישראל למשפחות במתחם ה"ספידי אסקייפ" שכולל משחק רמזים ומשימות נושא פרסים (מגיל 8), משחק הרפתקאות "הוקוס קוסמוס" הכולל פתרון של תעלומת חלל, ציור בלייזר על מצות, סיפורים בהפעלה, תערוכת דיגיטלי האינטראקטיבית, תערוכות וסדנאות בנושאי ערבוב צבעים, אור, תעתועי ראייה, תעופה, כימיה, אסטרונומיה, מיצגים יחודיים, קולנוע תלת מימד, מתחם מיוחד לבני שנתיים+ ועוד ועוד.

מרכז קנדה, מטולה

גם אתם סגרתם צימרים בגליל העליון בפסח ונדהמתם לגלות שבוע סוער וקר? לא נורא. טוב שיש מרכז קנדה. אז מה מחכה כאן? כל מה שילדים אוהבים: מתחם ענק להחלקה על הקרח, אולם באולינג, בריכה ענקית מחוממת (בקומה נפרדת), I jump, סנוקר וטניס שולחן, אולם קולנוע 7 מימדים ועוד. המבוגרים יוכלו ליהנות במקביל ממתחם הירי האתגרי (המקצועי בישראל) ושפע טיפולי ספא מפנקים.

ג'ינגל כיף, בית זרע

אם פניכם לכנרת אבל לא בטוח שתיכנסו בחג הזה למים – לא נורא. קומו השכם בבוקר, הצטיידו בסנדביצ'ים, פירות ומים וסעו לפגוש את החיות המדליקות של הג'ונגל כיף. מסלול ירוק ומתוק בלב הקיבוץ עם קופים, תוכים (מדברים!), דורבנים, זוחלים, חיות משק ועוד. המקום מפעיל מגוון רחב של סדנאות יצירה לכל הגילאים, מתנפחים, קפיטריה, סיורים מודרכים ומידע עשיר לגבי כל חיה.

אולמות האבירים, עכו

חוויה אותנתית, עתיקה, אצילית ומרהיבה שמחזירה כל משפחה 4,000 שנים לאחור וחושפת בפניהם את חיי הצלבנים שפעלו וחיו כאן בין חומות העיר. מוצגים ויזואליים המוקרנים על הקירות, פיסות מידע מסקרנות, תצוגות מיוחדות, קאפלה, סמטאות צרות, שוק אמנים ברוח התקופה וגם קרבות אבירים מדהימים עם סוסים לאורך החג (המופע מתאים לכל הגילאים, כניסה בתשלום מגיל 3 ומעלה) בתוך ההיפודרום המפואר.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים