אטרקציות מומלצות לנופשים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
אטרקציות מומלצות לנופשים בצפון

אם אתם אנשים שנוסעים לצימר בצפון כדי לישון המון,לקום לאוכל ולחזור למיטה,אתם מוזמנים לדלג לכתבה הבאה.אבל אם גם בכם בוערת קצת הרפתקנות ורצון לחוות דברים חדשים ומעניינים שישתלבו עם החוויה הצפונית,הגעתם למקום הנכוןצימרטופ מביאה לכם את כל אפשרויות הבילוי הכי טובות לנופשים בצימר,שמתאימות לזוגות,משפחות וגם קבוצות עובדים וחברים טובים. מוכנים?



ספארי ג'יפים, קמפינג וקטיף עצמי – משק לוי במושב שעל

ההיגיון אומר להמליץ קודם על צימר ואז על הפעילויות ליד. אבל במקרה של משק לוי, אנחנו בהחלט ממליצים להתקבע קודם על האטרקציה ורק אז לשלב אותה עם צימר בגולן. ש כאן את כל מה שאטרקציה טובה צריכה לתת: טבע, נוף, אתגר, עניין ואוכל. המשק העצום שפנוי לקטיף חופשי של פירות טריים ושילובי פרי וטעם מיוחדים שכמותם מייצרים ומגדלים רק כאן בפרדס. את הפירות קוטפים ומניחים הישר בסל הקש שמקבלים ויכולים לנשנש מתי שמתחשק. עוד נמצאים כאן מתחם קמפינג איכותי עם קפיטריה סמוכה ומתחם ג'יפים שממנו יוצאים לטיולים מרהיבים בסביבה שכוללים מפגש עם חיות הבר.


שייט בירדן בסגנון אינדיאני – רוב רוי בקיבוץ כנרת

הכנרת מקבלת תזרים ממספר נחלים, כאשר הראשי הוא נהר הירדן שממשיך בערוצי זרימה גם אחרי שהוא נשפך לכנרת. הנהר עובר בקיבוצי עמק הירדן וממשיך הלאה, כאשר לכם יש הזדמנות לתפוס איתו טרמפ קצר על קאנו אינדיאני. אתר הרוב רוי שממוקם בכניסה לקיבוץ ועל הגדה, הוא מקום מדליק להיות בו וזה בכלל לא משנה בני כמה אתם. מורידים את הקאנו למים ושטים בנתיב כאשר אפשר לעגון בצדדים, לנוח ולשכשך. במימי הירדן מתגוררים דגים מסוג גרה רופה, אלה שאתם מכירים ממתחמי הספא דגים. אם תטבלו רגליים במים, תקבלו את אותה החוויה בדיוק, רק טבעית לגמרי.



יום כיף מלא בשופינג וחוויות – מרכז הקניות העצום בירכא

כבר שנים שהמושבה הדרוזית ירכא שבגליל המערבי נחשבת לאחד המקומות הטובים לצאת ממנו עם שקיות של קניות. לפחות ארבעה מרכזים מסחריים במרחק רחוב זה מזה, רחובות מלאים בחנויות מכל הסוגים, שפע של מתחמי מזון ודוכנים אותנטיים, מתחם חוויות מפורסם לילדים עם קומת ג'ימבורי ענקית במיוחד, מתחם קארטינג ופיינטבול. בקיצור, כל מה שאתם באמת צריכים כדי לבלות, לקנות ולחוות. לצימרים בגליל המערבי >>


חיות ושעשועים – אגם החי ביראון

פשוט לקחת איתכם את הילדים ולצאת ליום שלם של הרפתקאות. אגם החי ביראון מתאים לכל מי שנוסע לנופש צימרים בצפון הרחוק וחושק בפסטורליה, נחלים, טבע וחיות. כאן יש פינת האכלה מסודרת לחיות, הדרכת זוחלים, מסלול הליכה רגלי סביב האגם, שיט בסירות פדלים, מתנפחים, פארק חבלים, מדשאות פיקניק וקפיטריה מגוונת.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים