חוויה בלתי נשכחת בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-07-2023
חוויה בלתי נשכחת בצפון

נוסעים לטיול משפחתי בצפון? רוצים לשדרג אותו ולשלב בו חוויות בלתי נשכחות שיעשו לכם טוב על הלב בכל פעם שתיזכרו בהן? הגעתם לכתבה הנכונה! קבלו כמה המלצות לחוויות בלתי נשכחות בצפון הארץ, שיהפכו את החופשה שלכם למדהימה. 

מציאת אטרקציות מעולות בצפון

צפון הארץ ידוע כמקום נופש אהוב מאוד על הישראלים. השילוב של הנופים הקסומים, מקומות הלינה המפנקים והאטרקציות המרובות מושכות כל שנה משפחות רבות. איך נדע למקד את עצמנו ולמצוא את האטרקציה המושלמת למשפחה? חשוב לחפש אטרקציות באזור בו אתם מתכננים לטייל, כלומר אם בחרתם במקום לינה ברמת הגולן, שווה לכם להתמקד בחיפושים אחר אטרקציות באזור זה בלבד. כמובן שעליכם לחפש גם אטרקציות לגילאים המתאימים של הילדים שלכם, וכמובן להתאים את האטרקציות לתחומי העניין שלהם. 

טיולי ג'יפים בצפון

בצפון תוכלו למצוא מספר מקומות בהם ניתן להזמין טיולי ג'יפים לכל המשפחה. טיולי הג'יפים הם חוויה ייחודית ומהנה במיוחד, שמאפשרת לכם לראות טבע קסום תוך כדי חוויה אתגרית ומיוחדת שבטוח שאתם לא תשכחו! טיולי ג'יפים הם רעיון מעולה לפעילות למשפחות, מדובר בפעילות שהיא גם מגבשת וכיפית וגם מתאימה לכולם! אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים האם שווה לכם להזמין טיול ג'יפים, אל תחשבו פעמיים! אתם תודו לעצמכם על החוויה המגניבה הזו. 

חווית רכיבה על סוסים

מי לא רוצה להרגיש כמו קאובוי ליום אחד? בצפון הארץ תוכלו למצוא מגוון חוות המאפשרות רכיבה על סוסים לכל הגילאים! בעיקר אם הילדים שלכם הם חובבי חיות והרפתקאות, אתם תוכלו ליהנות מחוויה מעולה וכיפית, שכנראה לא היה יוצא לכם לחוות במקום אחר. כמובן שלרכיבה על סוסים צריך להגיע מוכנים ולהיות קשובים מאוד להנחיות אותם תקבלו במקום. גם בטיולי הסוסים בצפון תוכלו לראות נופים מהפנטים בצורה קצת שונה ולהתחבר לטבע בצורה הכי אותנטית שיש!

פארק חבלים אתגרי

פארק חבלים מאפשר לילדים להשתחרר וליהנות עד הסוף, וכמובן גם המבוגרים יוכלו למצוא את עצמם מתלהבים כמו הילדים! פארקי חבלים לרוב מכילים מתקנים ואתגרים לילדים במגוון גילאים שונים, כך שרוב המשפחות יוכלו למצוא שם את מה שהן מחפשות. אם אתם חובבי ספורט אתגרי, וגם אם אף פעם לא ניסיתם משהו בסגנון, אתם תתלהבו ולא תרצו ללכת! 

חשוב לדאוג לתכנון הטיול מראש

כבר הבנתם כי יש המון פעילויות ואטרקציות בצפון, ומדובר באזור בו החוויות לא נגמרות והשטחים הירוקים מרהיבים ביופיים. בגלל האטרקטיביות של צפון הארץ, משפחות רבות רוצות להגיע ולנפוש שם. אתם צריכים להבין כי כדי לדאוג מראש לחופשה משפחתית מושלמת בצפון, צריך להיערך בצורה מיטבית. צימרים בצפון הם צימרים שנחטפים ברגע, ולכן חשוב לא להסס ולהזמין את הצימר שנראה לכם הכי מתאים כל עוד אתם רואים שהוא עדיין זמין. אם תתלבטו יותר מדי יכול להיות שתפספסו את ההזדמנות וחבל על כך! 

בחירת צימר מתאים לטיול

בגלל מגוון הצימרים בצפון לפעמים קשה לנו לבחור אחד עבורנו. נסו לשים לב לדברים קריטיים כמו המיקום והביקורות ולפי הקריטריונים האלו להחליט. כמובן שמשפחות שונות מגיעות עם העדפות שונות, אך חשוב לשים לב כי הצימר עונה על הצרכים שלכם ומתאים למשפחה שלכם על מנת שהחופשה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים