Please dont stop the music: צימרים ללא הגבלת רעש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-02-2018
Please dont stop the music: צימרים ללא הגבלת רעש

מחפשים מקום ליהנות בו ללא גבולות? לא רוצים לקחת סיכון שהשכנים יזמינו לכם משטרה או שבעלי הצימר יבקשו לכבות את המוזיקה? מובן לגמרי! צימרים ללא הגבלת רעש מבטיחים לכם שאצלם הדברים האלו לא יקרו!

אם חיפשנו בגוגל את צמד המילים "צימרים ללא הגבלת רעש" אנחנו מקווים למצוא באמת אחד כזה שבין כל האיסורים שמפוזרים ברחבי האינטרנט לגבי הצימרים, יהיה אחד שיאפשר לנו זאת, שיגרום לנו ליהנות מכל הלב והנשמה ללא פחדים שהמשטרה תגיע או שבעל הצימר יבקש מאיתנו להנמיך את המוזיקה וכך אווירת הכיף, החופשה והשחרור תישמר לאורך כל השהות ונוכל להיות אדונים לעצמנו בכל הנוגע לרעש.

ספא מפנק, בריכה מפוארת ורעש ללא הגבלה: ממלכת ספיר

בגליל העליון היפהפה נמצא מתחם אירוח מטופח ומופלא, מעוצב ביוקרתיות, מאובזר בכל טוב והחשוב מכל- וילה למסיבות ללא הגבלת רעש! בדיוק מה שחיפשתם.

בממלכת ספיר הקימו 2 יחידות אירוח נפרדות אחת מהשנייה(רק כמה מטרים אל תתגעגעו כבר), כל אחת מאובזרת במלואה, חדר שינה מרוהט, חדר רחצה, מטבחון ומסכי LCD עם חיבור ללוויין. בין שתי היחידות נמצא גן יפהפה ומטופח אשר במרכזו ניצבת בריכת שחייה מפוארת ומגודרת היטב לבטיחותכם, הבריכה משמשת את שתי היחידות ולא רחוק ממנה תחת גג איכותי נמצא ג'קוזי ספא ענקי, לוהט ומבעבע שרק מחכה שתיכנסו אליו.
המקום מתאים למסיבות רווקות/ים ומשפחות המחפשים לנפוש במקום שקט ללא כל מפריע ועם המוזיקה שאתם אוהבים לשמוע.

מתחם חוץ מפנק ויוקרתי


אין שכנים, רק הנוף הגלילי ואתם: לביא בצוק

בקצה צוק במושב גורן שבגליל המערבי נמצאת וילת אירוח למסיבות ללא הגבלת רעש, מפנקת ומיוחדת במינה אשר תפנק את עיניכם בנוף פסטורלי עוצר נשימה, תחמם את גופכם בבריכת שחייה מחוממת ומקורה ובג'קוזי ספא ותעניק שקט ושלווה לנפש בזכות הפרטיות המושלמת של המקום.

כאן תוכלו ליהנות ללא כל מפריע, ללא חשש וללא הצקות מהשכנים... השכנים היחידים שלכם הם היערות וההרים הנישאים אל על ומעניקים נוף פנורמי יפהפה. מתחם רחב ומרווח בעל בריכת שחייה מחוממת ומקורה הצופה לנוף הקסום ובעל מתקנים למשחקי מים, פינות ישיבה נוחות ונעימות, ג'קוזי ספא מקורה ואבזור פנימי מלא ומפנק.
תגלו מיקום נסתר בין הרי הגליל היפהפיים שם תוכלו ליהנות מרעש ללא הגבלה, הפעלות, משחקים, מוזיקה וכל שתעלו על דעתכם...


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים