לחרוש את הארץ דרך הרגליים: צימרים עם מסלולי הליכה צמודים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-05-2018
לחרוש את הארץ דרך הרגליים: צימרים עם מסלולי הליכה צמודים

אחת ההנאות הגדולות בחופשה ארצישראלית היא ההזדמנות לצאת לטיול בחיק הטבע, היכן שאנחנו בדרך כלל לא נמצאים בחיים השגרתיים. אפילו אם אתם חובבים מושבעים של בטן-גב ואין לכם שום רצון אמיתי לצאת החוצה מהצימר, אנחנו בטוחים שטיול חינמי קטנטן של שעה או שעתיים יעשה לכם טוב לאנרגיה, לנפש, יעשיר עוד קצת את החופשה שלכם ומעל לכל, זו גם חוויה בריאה במיוחד. לפניכם מספר צימרים מומלצים עם מסלולי הליכה ששווה להכיר:

צימרים עם מסלולי הליכה מוצלים בחינם:

צימרים ביער, אמירים – כבר סיפרנו, פיארנו ושיבחנו. אבל דווקא את השבילים המקסימים שבדרך לא תמיד הזכרנו. אז נכון, למקום הזה יש ניחוח כפרי אסלי לכל מי שמחפש תה צמחים ונוף מושלם עם צינת קור הררית של בוקר, אבל יש לו גם חתיכת יער ענק ששווה לטייל בו. המתחם כולל מספר יחידות, כאשר כל אחת נמצאת אי שם בשטח אחר. לכן אם תטיילו בסביבה, תוכלו לגלות המון שבילים, צמחייה ויופי פראי מקסים מבלי לפגוש אף אחד בדרך.

קפלנד, מתת – מישהו באמת נתן פה את מתנת הנוף המתפרש, הנמשך והנמתח עד קצה גבולות השטח. בניגוד ללייפסטייל המוטרף של קפלנד, היער שהוא חבוי בתוכו הוא בעיטת קונטרה מדהימה: אינטימי, פראי וציורי ללא מגע יד אדם. קפלנד עצמה משרתת את כל אוהבי החיים הטובים ועושה זאת בהצטיינות יתרה. תשאלו את מאות הממליצים מהאתר שישמחו לספר לכם בעיניים בורקות כמה כיף להתעורר ולצאת לסיור שטח קצרצר ביער העוטף את המתחם ואז לחזור הישר אל בריכת הזרמים המפנקת.

בריכת זרמים מחוממת ומקורה

צימרים עם מסלולי הליכה על החוף בחינם:

אלת הגליל, בצת – על חוף בצת היפהפה בטוח שמעתם. פיסה קטנה ומופתית בתוך רצועת אכזיב המופלאה, שתעשה לרגליים היחפות שלכם תענוג מלא בחול וצדפים. המתחם עצמו נמצא בתוך המושב, מתאפיין באווירה כפרית מושלמת ואפוף ריח של מלח מהים. תוך מספר דקות הליכה תוכלו לחצות אל החוף הסמוך ולטייל לאורכו ולרוחבו, עד ראש הנקרה או לכיוון ההפוך – נהריה. בדרך תוכלו להיפגש עם הלגונות שנוצרו על ידי הסלעים הרבים, השחפים, הסרטנים והחופים המוכרזים בעונה, שאפשר לעצור בהם בכיף לאיזה קרטיב.

%@%@%p-17730x

אחוזת דוריתא, לימן – אחד ממתחמי הבוטיק הנודעים והיוקרתיים בגליל המערבי, השוכן גם הוא במרחק של כמה דקות הליכה מרצועת אכזיב המרהיבה. לדוריתא יש סטייל מפורסם והמון כריזמה והיא נועדה עבור אלה שרוצים גם מהטבע וגם מהפאר, גם מהכפר הפשוט וגם מהאחוזה בבוורלי הילס. כל זוג כאן מקבל אופניים שישרתו אותו בהגעה זריזה עד לחוף ומכאן אפשר להמשיך ולשוטט עד שיימאס ותרצו לחזור לבריכה הפרטית המושלמת שלכם, שמשקיפה לסלון התענוגות.

לרשימת צימרים עם בריכה פרטית

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים