שקט, שמש ובריכה צוננת: צימרים עם בריכה בדרום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-01-2018
שקט, שמש ובריכה צוננת: צימרים עם בריכה בדרום

כשהמעלות מטפסות אט אט מעלה אנחנו מבינים מיד שזה הזמן לרדת לנופש בדרום! להתפנק, ליהנות, להתרפק ולהירגע מול הרי המדבר החוליים תוך כדי שכשוך צונן בבריכה המפנקת והפרטית! קראו את המאמר הבא מאת צימרטופ.


מה כדאי לבחור נוף או פרטיות?


השאלה מתייחסת בייחוד לסוג החופשה שלכם ושם נמצאת התשובה האמיתית. האם אתם בחופשה רומנטית ומעדיפים פרטיות ללא כל מפריע לאינטימיות שלכם או שמא יצאתם לחופשה משפחתית אטרקטיבית, כאשר רוב היום אתם מטיילים ובשעות אחה"צ צופים בנוף היפהפה כל המשפחה?

הדרום ידוע בחום הכבד שפוקד אותו בעיקר בימי הקיץ וכל מה שנפשנו זקוקה לה היא בריכת שחייה צוננת ונעימה להוריד את הטמפרטורות ובעיקר את הפאניקה שנכנסנו אליה בעקבות החום הלא רגיל.

אולם, יש מקרים בהם לא צריך לבחור כלל! תוכלו ליהנות גם מפרטיות מלאה וגם מנוף מדברי מושלם!


%@%@%p-5309x


אלה סאן אילת- פרטיות, פינוק, נוף והנאה צרופה


אלה סאן אילת ללא ספק מעניקה את חווית האירוח מספר 1 בדרום ועונה על כל הרצונות, המשאלות והבקשות שלנו!
נתחיל מהנוף המשגע שפרוש בכל פינה בסוויטה, נוף יפהפה להרי המדבר החולי של אילת פתוח בפנינו, ממתחם הגן הפרטי, מחדר השינה ומהסלון המרווח.


צימרים עם בריכה בדרום? וילות משגעות עם בריכה בדרום! בריכת שחייה ע-נ-ק-י-ת ומרשימה גובלת בדיוק מושלם עם הנוף ההררי המשגע, מוקפת מיטות שיזוף איכותית וצמחייה מטופחת ויפה. אם הבריכה לא מספיקה לכם ותרצו גם לשכשך את גופכם במים לוהטים ומבעבעים תמצאו גם ג'קוזי ספא פרטי הניצב סמוך לבריכה ומעניק לכם כמה דקות של רוגע אמיתי.


הפרטיות המושלמת אותה מעניקה אלה סאן אילת לא מובנת מאליה כלל וכלל. הכל מגודר, סגור, יפה ואינטימי כך שהנופשים ייהנו ממקסימום פרטיות, תוך הבנה בסיסית שזה הוא תנאי הכרחי לחופשה זוגית ואף חופשה משפחתית מגבשת, כל משפחה עם חדר שינה נפרד ומתחם חוץ משותף שם תוכלו ליהנות כל המשפחה יחדיו!


מתי כדאי? צימרים בדרום מומלצים בכל עונות השנה בהתאם לדיווחי החזאים- במקרה של שטפונות מומלץ להישאר בבית 
חשוב לבדוק! שיש במקום בריכת שחייה צוננת או לחילופין מחוממת בעונת החורף, תמונות נוף אמיתיות, קירבה למקומות בילוי, מרכזי קניות ואבזור הצימר.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים