החברה הטובים: הצעות לצימרים טובים עם חברים בגליל העליון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
החברה הטובים: הצעות לצימרים טובים עם חברים בגליל העליון

יש לכם חופש מהלימודים או הצבא ובא לכם לנצל אותו במקום טוב שמתאים גם לטיולים וגם לפינוקים? המוני צימרים בגליל העליון מזמינים אתכם ללילה-שניים (ואם תרצו גם שלושה!) של גיבוש והמון הנאות מול נוף יפה ובאוויר נקי, עם מעט תנועת מכוניות והרבה רוגע מהעבודה או הלימודים השוחקים. לצימרים אלה יש את כל מה ש"מתחם חבר'ה" באמת צריך: בריכה שווה, ג'קוזי ספא זרמים או ג'קוזי מפנק בכל חדר, מנגל, פרטיות ואירוח איכותי.

למה דווקא בגליל העליון?

אמנם הרוב המכריע של צימרים איכותיים מאפשר לינה משותפת ללא הגבלה גם עבור קבוצות של חברים או זוגות חברים, אך בגליל העליון מבחינה סטטיסטית, המחירים נמוכים יותר ועל כן מתאימים לקהל כמו סטודנטים, חיילים ומבלים ספונטניים שמעדיפים פחות להשקיע בלוקסוס והרחבה יותר בהוויה החברתית. מקומות אלה לרוב נמצאים במתחמים בעלי שטח פתוח וגדול המאפשר רעש. אל תשכחו לבדוק נושאים חשובים כמו השמעת מוזיקה חזקה, הבערת מנגל בשבת ותוספת ארוחות למקרה ואתם מתפנקים אמיתיים.

צימרים איכותיים לקבוצות חברים ולצעירים

אצולת נתנאל – אחד ממתחמי הנופש שניתן לומר עליו שהוא עונה על כל צורך אפשרי: 7 יחידות נופש שאפשר להשכיר את כולן או חלקן איך שרק מתחשק, מתחם חיצוני מושלם הכולל בריכת שחייה מחוממת ומקורה, מתקן ספא זרמים גדול ומקורה עם בר צמוד, מתקן ספא זרמים נוסף למשתזפים, פינת ברביקיו אבן מקצועית עם פרגולת אכילה צמודה, מתחם פוקר סגור עם כל הציוד הדרוש, שולחן סנוקר והמון ירוק מסביב.

הבית במצפה – מומלץ מאוד לזוגות חברים! מתחם נופש מעוצב ואלגנטי, עם 4 יחידות מהפנטות ומרגיעות (שתי סוויטות ושתי בקתות) המציעות ג'קוזי פנימי, קמין וריהוט אלגנט מפואר. שני מתחמי גן עם בריכות נפרדות (מחוממות ומקורות בחורף), שולחנות משחק, פרטיות מוחלטת ונוף יפהפה. המתחם מציע את כל הדרוש לבישול ואכילה – כולל מטבח חיצוני מאובזר, פינת מנגל ומתחם ארוחות מסודר.

%@%@%p-27343x

אביב בכרם – רעיון מעולה לספונטניים שמחפשים בילוי כפרי מדליק ובמחיר נמוך! לאביב בכרם ארבע בקתות מקסימות ומעוצבות מול נוף פתוח ושקט ממנו רואים רק שטחים פתוחים, שדות ומטעים. כל בקתה מכילה עיצוב רומנטי וג'קוזי זוגי, כאשר בחוץ לרשותכם פינת מנגל מרווחת. האזור (כרם בן זמרה) כולל המון אטרקציות מטרקטורונים ועד סיורי יקבים, כאשר במקום עצמו ממוקם סטודיו לעיצוב ומדידת שמלות כלה מאת המעצבת מרים ברונשטיין.

אורחן מול ההר – בריכה ענקית, ג'קוזי ספא, נוף מושלם, שטח גן עצום, מתחם ארוחות עם מנגל, מטבח מאובזר לבישולים וטאבון אבן, ערסלים בכל פינה והמון המון צמחייה. למתחם 6 בקתות איכותיות עם ג'קוזי זוגי בכל אחת.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים