אפשר גם בחורף! - צימרים עם ילדים בחורף ואטרקציות לעונה הקרה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2019
אפשר גם בחורף! - צימרים עם ילדים בחורף ואטרקציות לעונה הקרה

מה אתם עושים בסופ"ש נעים וחמים עם הילדים? יוצאים החוצה כמובן לטייל, ליהנות ולשבור את השגרה! הצפון הנפלא בשמי החורף מספק תפאורה חלומית ויוצאת דופן של מרבדים ירוקים, פריחה וצמחיה שאפשר לראות מתוך השטח וגם מגובה התצפיות, התלים וההרים של הצפון. זה הזמן לצאת לסופ"ש ספונטני מלא אטרקציות חווייתיות ומהנות בצפון לכל הגילאים, עם לינה במתחמי צימרים בגליל, בגולן והכנרת.

חדרי בריחה מגבשים, מלאים חשיבה ואסטרטגיה

מתחשק לכם לנצל את החופשה לטובת אטרקציה מחממת ויבשה? עשרות חדרי בריחה מחכים לכם באזורי הצפון השונים עם התאמה מושלמת לכל המשפחות המתארחות. מדובר במשחקי חשיבה ואסטרטגיה הפונים להיגיון האישי של כל בני המשפחה, תוך שכל אחד תורם את חלקו על מנת לפתור את חידות החדר השונות. שעה של הנאה, אתגר וכמובן גיבוש משפחתי הכי קרוב לצימר.

מוזיאון מדעטק לילדים בחיפה

אם אתם מתארחים במתחם צימרים בגליל המערבי או עמק יזרעאל, שווה לכם להקדיש עד חצי שעה נסיעה מכל כיוון לטובת יום כיף במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע. כאן תוכלו לצפות ולהתנסות בשלל עקרונות מדעיים מהנים ומשעשעים המוצגים בתערוכות וחדרי משחק שונים, עם כניסה למעבדה להדפסות תלת מימד ופעילויות מיוחדות בשבתות.

מרכז קנדה לפעלתניים והאנרגטיים

מרגישים שהילדים לא מסוגלים לשבת יותר משתי דקות? הנה המקום שיאפשר להם להוציא אנרגיות, להתנסות בפעילויות ספורטיביות חדשות ובעיקר ליהנות יחד איתכם ההורים מאטרקציית חורף בצפון שכל משפחה תאהב. מרכז קנדה במטולה מתאים לאורחי צימרים בגליל העליון ומכיל זירת החלקה ענקית על הקרח, בריכת חורף חמה ומקורה, מתחם באולינג, סנוקר, סרטים ב-7 מימדים ועוד.

דבורת התבור לחובבי הנוף והסדנאות

בית גידול המשי והדבש ישמח לחשוף בפניכם את כל מה שעומד מאחורי תהליך ייצור הדבש, חיי הדבורים והכוורת, כיצד הן פועלות ומה טעמו של הדבש שהן מפיקות. זהו אולם גידול המשי היחידי בארץ שבו ניתן לגלות את הסוד לגידול וייצור המשי, להתנסות במוצרים ולרכוש מהם הביתה, להתכבד בשתייה חמה ולפגוש מקרוב את הדבורים.

טיולי ג'יפים הרפתקניים שצולחים את הבוץ והגשם

הלבישו את הילדים ואת עצמכם היטב, זכרו לנעול מגפיים מחממות וצאו להרפתקה סוערת ויוצאת דופן בלב השטח שלא תשאיר אתכם אדישים. הנהג והמדריך שלכם יקח אתכם אל מקומות קסומים שחוצים את המים והבוץ, שרגל אדם לא תצליח לעבור בהם ללא הג'יפ. כאן תפגשו אתרים מיוחדים, נופים פראיים ואם יתמזל המזל גם חיות בר. בסיום תוכלו ליהנות מארוחת שטח טובה, רגע לפני שתחזרו לצימר כדי לנמנם.

תוכלו להזמין ארוחות בוקר עשירות אל הבקתה



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים