קחו נשימה עמוקה ותתכוננו: צימרים עם נוף עוצר נשימה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-01-2018
קחו נשימה עמוקה ותתכוננו: צימרים עם נוף עוצר נשימה

אחד מהחיפושים הנפוצים ביותר הוא צימר עם נוף עוצר נשימה וזה לא פלא... נוף הינו גורם בלתי נפרד מנוסחת החישוב האישית שלנו במציאת חופשה אולטימטיבית ומפנקת! צימרטופ הכינו רשימה של צימרים עם נוף עוצר נשימה.


אז מה עושה לנו את זה כל כך בנוף ולמה זה גורם כה משפיע על החופשה שלנו? 


קודם כל זה מרגיע. האדם נמשך לטבע באופן טבעי ומחקרים הוכיחו כי אדם שחי בסביבה ירוקה יותר, פסטורלית יותר ובעלת נופים נשקפים מאזור ביתו יהיה רגוע ושליו יותר מאשר אדם שגר בין חלונות הצופים לבניינים וגושי בטון. 

בנוסף, ידוע שעצים משחררים חמצן, לכן, האווירה הפסטורלית והירוקה הזו גורמת לנו לנשום עמוק יותר, רגוע יותר ולהרגיש את האוויר צח ונעים יותר- בזכות פעולה כפולה של רוגע + חמצן.

כשאנחנו מדמיינים חופשה בנוף הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא רביצה מוגזמת על ספה, ערסל, נדנדה או אפילו סתם כיסא ובו אנחנו נהנים לשבת ולהביט בנוף, להתענג על כל שניה ואם אפשר בו זמנית ללגום מכוס יין או בירה צוננת.


זה לא צימר עם נוף – זה נוף עם צימר. פינסטרה


פינסטרה שפירוש המילה בלטינית הוא חלון בהחלט מעביר לנו נוף אינסופי דרך החלונות הגדולים שלו. במתחם האירוח המשגע שמוקף כולו נוף גלילי ולמעשה משתלב עם הנוף הקסום תמצאו חוויית נופש מיוחדת ומנתקת. המקום נמצא בלב יער בגליל המערבי, אל פתח הצימר מובילים שבילי אבן יפים והחלונות המקיפים את הסוויטות מכניסים את הנוף ההררי פנימה. בנוסף, לכל יחידה מרפסת נוף פרטית בה תביטו על הנוף מגבוהה ותוכלו ליהנות משקיעות וזריחות ייחודיות.


מרפסת פרטית היושבת על הנוף הקסום של הרי הגליל- בואו לנשום את הטבע


הרי אילת והים האדום מעולם לא היו ברורים יותר. אלה סאן אילת


את הרי המדבר בטוח שראיתם באיזה טיול שנתי בתיכון או סיור מאורגן כזה או אחר, את הים האדום ביקרתם סביר להניח בכל ביקור שלכם בעיר הדרומית... אבל כל זה לא משתווה לצפייה אמיתית, שקיפות מלאה ונוף פנורמי משגע של הנוף המדברי של הרי אילת והים האדום הרחב. 

אלה סאן אילת מתפארת בוילות אירוח מפנקות באילת המוצבות כל אחת על פיסת נוף משגעת ופרטית, יחד עם אבזור מרהיב, בריכות שחייה מפוארות, ג'קוזי ספא לוהט וריהוט יוקרתי יוצרים כולם ביחד חווית נופש מפנקת שפשוט מתבקש לפתוח בקבוק קולה צונן וליהנות מהשקט והנוף של אילת.


אמירים מרים לנו את החופשה. אמירים קלאב


כבר מצאתם את עצמכם מתלבטים מהשלל האינסופי של הצימרים בכל האתרים, אמירים קלאב כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן ולעזור לכם למצוא את מה שאתם בדיוק מחפשים. אם הגעתם לכאן אתם רוצים נוף ואם יש משהו שלא חסר באמירים- זה נוף! כנסו למגוון צימרים בצפון עם נוף.

מגוון יחידות אירוח מפנקות בעיצובים שונים ובסגנונות מיוחדים ביישוב הטבעוני- צמחוני אמירים. כל היחידות זוכות לנוף גלילי משגע, אווירת נופש שלווה ורגועה ומארחים עם לב רחב. הנוסחה המושלמת לחופשה מפנקת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים