8 צימרים עם הנוף הכי יפה בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-11-2017
8 צימרים עם הנוף הכי יפה בארץ

הידעתם? צפייה ממושכת בנוף מאזנת את זרימת הדם וקצב הלב, היא גורמת למוחנו להישאר במצב "מנוחה" בלי דאגות לטווח ארוך יותר מהרגיל. צפייה בנוף גם מעניקה לנו השראה רבה – רעיונות, פתרונות למצבים מסובכים אליהם נקלענו, רוגע פנימי ושליטה במצבי חיים. אז מי מכם עדיין רוצה לוותר על חופשה עם נוף?  צימרטופ אספו עבורכם 8 צימרים בעלי נוף עוצר נשימה, שיעשו לכם הרבה טוב על הלב. תשפטו בעצמכם:



אחוזת טוהר –

נכון, לא תוכלו להתעורר במיטה למול הנוף המושלם, אבל אחרי שתראו את מה שרואים כל מי שטובלים כאן בבריכה, בטוח שתרצו גם. האחוזה היא נחלה פרטית לזוג או משפחה שכוללת בריכה עצומה וספא זרמים שגובלים בחורש טבעי מושלם הפרוש למרחקים.



אדם וחווה –

חיפשתם צימרים בצפון עם נוף? את הנוף שרואים משם, לא תראו מכאן ובעצם לא מאף מקום. חמישיית הצימרים פונה ללא יוצא מן הכלל אל נוף הרים פתוח וירוק במיוחד, עם אופציה לקו אופק מקושט בגגות בתי המושבים הגליליים הנוספים שמסתתרים כאן בגליל המערבי.

%@%@%p-5315x


אפיריון –

בא לכם לפתוח את היום על קפה באוויר הצח והציפורים בגובה העיניים? לסיים את היום עם יין ושקיעה מרהיבה שתופיע לנגד עיניכם? מצאתם את המקום המושלם. המרפסת הפרטית העצומה של כל אחת משתי הסוויטות מציעה נוף בראשיתי חד פעמי שאסור בשום אופן לפספס!


אניטה –

בהחלט לא כדאי לפספס את מה שקורה פה. ספייס טבעי ורומנטי שנבנה בשתי סוויטות יוקרה, כאשר מתחם הגן נראה ממש כמו "סוד הגן הנעלם", עם המון עצים, שיחים וצמחייה פראית הישר ממפתן הדלת ועד לקצה גבולות הנוף ממרפסת הקפה המשובחת.



לה בריזה –

אתם לא באמת צריכים אותנו כדי להשתכנע, מבט אחד בתמונות בהחלט יספיק. ממתחם הגן הנפלא הזה אפשר לראות ה-כ-ל: מושבים סמוכים, שדות חקלאיים, שבילי דרך, מעברי בקר, חורשים טבעיים ואדמות פראיות. רק לשבת בג'קוזי ספא ולתת לטבע לעשות את שלו.



אגדה בכרם –

אם יש צימרים מומלצים עם נוף במדינתנו, אלה נמצאים במקום הראשון. נוף כרמים ססגוני ומיוחד שבהחלט מזכיר את טוסקנה זו עיקר החוויה. הימצאות בתוך כל המרחב הזה לגמרי לבד כשמסביבכם רק שלווה ומרבדי דשא, הם רק הבונוס.

%@%@%p-1024x


התרגעות –

מה עוד אפשר לבקש מהיופי הזה להכיל? קו רקיע תכול שמתמזג עם שפע צמחייה פראית, יער מעבר לחלון ונוף הררי עד קצה יכולת ההשקפה. מומלץ על תה או קפה במרפסת וגם על מתיחות בוקר כשהוילונות מוסטים והאור הטבעי נכנס בכיף פנימה.



צוק גמלא –

את הרשימה סוגר אחד המרעננים והמשובחים בנופי הצפון. על הצוק הגבוה ביותר של מושב גמלא הנודע בשל היינות והנשרים המצויים בו, שוכנות שתי סוויטות בגובה רב שצופות לנוף מהפנט ובלתי רגיל אל כל אזור הכנרת, עמק הירדן, הרכס ורמת הגולן. מאוהבים? גם אנחנו.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים