לינה עם בריכה - לזוגות או משפחות שרוצות ליהנות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2023
לינה עם בריכה - לזוגות או משפחות שרוצות ליהנות

אין ספק כי אחת התוספות המפנקות והחשובות ביותר לכל חופשה היא הבריכה. אם אתם רוצים לצאת לחופשה בצימר, בוודאי אחד מהדברים שאתם בודקים לפני הכל הוא נושא הבריכה. בכל עונה, הבריכה הופכת את ההנאה בצימר להרבה יותר משמעותית ומיוחדת ואם אתם רוצים להוסיף תוספת של ייחודיות ופינוק אמיתי לחופשה שלכם, אל תוותרו על בריכה.

באילו מקומות תוכלו ליהנות מצימר עם בריכה פרטית? קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה המלצות ללינה עם בריכה באווירה ייחודית והנאה רבה.

אצולת הנוף

צימרים אצולת הנוף ממוקמים ביערה אשר בגליל המערבי ומציעים לכם פרטיות מלאה והנאה מחופשה מפנקת עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. בחצר של אצולת הנוף תמצאו בריכת שחיה גדולה מחוממת ומקורה, אשר הופכת את הבילוי במקום גם בעונת החורף למפנק ובלתי נשכח.

מעבר לבריכה, ניכרת השקעה בכל פינה במקום, החל מג'קוזי ספא מפנק ועד לגינה רחבת ידיים לישיבה משותפת, זוגות יכולים למצוא כאן את הפינה המושלמת לרגיעה וחופשה שהיא לחלוטין רגע של שקט בתוך שגרת החיים העמוסה.

בל

מתחם סוויטות היוקרה בל כולל ארבעה סוויטות פרטיות לחלוטין בהן כל סוויטה מקבלת את הפרטיות והשקט שלה, עם בריכה גדולה מחוממת ומקורה לכל סוויטה בנפרד, ג'קוזי זרמים מרגיע, פינות ישיבה יוקרתיות ומקום חוויתי ורומנטי לחופשה בלתי נשכחת.

סוויטות היוקרה בל ממוקמות בנוף כנרת, ליד ראש פינה, והן ניצבות אל מול הנוף המרהיב של הטבע העוטף את האזור כולו. כך, בכל סוויטה אתם מקבלים פרטיות מלאה גם בחצר עצמה ויכולים ליהנות מחופשה זוגית או משפחתית ללא הפרעות ובהנאה רבה.

מלבד הסוויטות עצמן, המיקום שווה זהב- וכך בכל הצימרים בצפון. בין אם אתם יוצאים לחופשה זוגית ובין אם לחופשה משפחתית, המיקום מאפשר לכם ליהנות משלל אטרקציות ומקומות לטיול בסביבה, כך שאתם יכולים להעשיר את השהות שלכם במקום בקלות רבה.

פברז'ה

מתחם יוקרתי מפנק במיוחד אשר יכול להתאים גם לחופשה זוגית רומנטית וגם לחופשה משפחתית מגבשת, ומציע לכם את כל מה שאתם זקוקים לו לחוויה בלתי נשכחת במקום אחד. הסוויטה מאובזרת ברמה הגבוהה ביותר וכוללת מתחם חיצוני פרטי לחלוטין המאובזר בכל טוב. במתחם החיצוני תוכלו למצוא בריכה שקועה שהינה מקורה ומחוממת בעונת החורף כך שניתן ליהנות ממנה גם בימים הקרים, וג'קוזי ספא המשלים את החוויה בצורה הטובה ביותר. כל המתחם הסובב את הבריכה מאובזר עם מיטות שיזוף, נדנדות, מתחם ברביקיו חיצוני ועוד. 

אם אתם מגיעים למקום לחופשה זוגית, אנו ממליצים להזמין דרך בעלי הסוויטה המקסימים גם עיסוי זוגי מקצועי אשר מגיע עד אל הסוויטה ומאפשר לכם ליהנות מעיסוי מפנק לצד הבריכה ומחופשה שתטעין אתכם בכוחות מחודשים, פיזיים ונפשיים.

טוהר

סוויטה פרטית גדולה ומרשימה אשר ממוקמת בנטועה שבגליל המערבי ומתאימה לנופש זוגי או לחופשה משפחתית ולכל מטרה דומה. הסוויטה מציעה מתחם פרטי גדול במיוחד אשר במרכזו תוכלו למצוא את גולת הכותרת - בריכה ענקית לשחייה וג'קוזי ספא חלומי, אשר שניהם מקורים לחלוטין בעונת החורף ומאפשרים הנאה בכל מזג אוויר.

אם אתם רוצים לצאת לחופשה אינטימית מיוחדת ואתם רוצים לשים דגש מרכזי ומשמעותי מאוד על הבריכה, כאן בעלי הסוויטה חושבים בדיוק כמוכם ואין ספק כי למי שמחפש בריכה גדולה ומפנקת, זו הסוויטה המתאימה.

להשלמת הפינוק תוכלו להזמין ארוחות ישירות אל המקום ולהפוך את החוויה למושלמת.

זמן חלום

מתחם אירוח אשר כשמו כן הוא, חלום. מתחם האירוח ממוקם באמירים והוא מתאים במיוחד לאירוח זוגי, אך לא רק. במקום תמצאו אווירה אשר מאפשרת לכם ניתוק מוחלט מהסביבה החיצונית וניצול של הזמן שלכם לרוגע והתחדשות. במתחם תוכלו למצוא בקתת עץ עם חצר פרטית משלה הכוללת בריכת שחיה פרטית, מחוממת ומקורה בחורף, עם תאורה רומנטית ובידוד מלא מהחוץ כך שתוכלו ליהנות ללא דאגות.

מלבד זאת, אורחי המקום יכולים ליהנות מחבילת פינוק בספא סמוך הכולל את כל מה שאתם צריכים כדי להגשים את זמן החלום שלכם, להרגיע את הגוף והנפש ולסיים עם החופשה עם כוחות מחודשים.

 

אז אם אתם מחפשים מקום לינה עם בריכה, אנו מקווים שתמצאו באחד מהמקומות שציינו כאן את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם, וצאו ליהנות!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים