שבת שלום מכל מקום: צימרים עם ארוחות שבת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-01-2018
שבת שלום מכל מקום: צימרים עם ארוחות שבת

עזבו אתכם מהסירים והבישולים, נסעתם לצימר בצפון בשביל ליהנות, להירגע ולנוח, לא לטרוח ולהתרוצץ. בדיוק בשביל זה תצאו לחופשה בצימרים עם ארוחות שבת מפנקות במיוחד.


השבת שלנו זה היום החשוב ביותר לכולנו, לא משנה אם מסורתיים יותר או פחות, דתיים או לא מאמינים בכלל, שבת זה היום החופשי הלאומי שלנו במדינת ישראל וככזה אנחנו רוצים לבלות אותו הכי טוב שיש ואם אפשר בחיק המשפחה אז מה טוב!

ארוחות שבת הינן חלק בלתי נפרד מיום השבת, ארוחות עשירות ומגוונות, מלאות טעמים וריחות ואווירה משפחתית, חמימה ואינטימית שרק השבת יכולה לספק. כנסו למידע על צימרים למשפחות >>


מה אפשר לאכול בצימר?

כן אנחנו מכירים את התחושה הזו שאם אנחנו לא נמצאים באזור הנוחות שלנו אנחנו חושבים שאין מה לאכול פה, אפילו מבחינת מסעדות ששוות את הכסף שלנו.. אז הרשו לנו לגלות לכם שזה ממש לא כך, והצפון השקט והתמים טומן בחובו שלל מסעדות מגוונות ועטורות שבחים, החל ממסעדות אותנטיות ועממיות וכלה במסעדות שף גורמה איכותיות.

בראש ובראשונה מנצחת על כולם זו ארוחת הבוקר הכפרית והעשירה, זו שאנחנו מיד מדמיינים עם הגעתנו לצימר. חביתות ירק עסיסיות, סלט עשיר, לחמים פריכים וחמים, מטבלים ומשקאות סחוטים טריים. בחלק מן המקומות בעלי המקום מכינים את הארוחה וכך תדעו שהכל נעשה באהבה וביחס אישי אליכם.


פינת ברביקיו עם שולחן אוכל גדול


ארוחות שף בצימר

כמו שציינו קודם לכן, תוכלו להתפנק במסעדות יקרות, זולות, פשוטות, שף, עממיות וגורמה. הצפון מציע לכם קשת רחבה של מסעדות מכל הסוגים והמינים רק לבחירתכם. אולם, אם הנכם שומרים שבת זו גם לא בעיה- תוכלו להזמין ארוחת שבת מראש ולשמור אותה אצלכם בצימר. ברוב הצימרים תוכלו לבקש גם פלטת חימום וכך תוכלו לחמם את האוכל על גבי הפלטה וליהנות ממנו עסיסי וטעים.


עוד אופציה נחמדה אך לא זולה במיוחד היא ארוחת שף פרטית בצימר. שפים רבים מציעים שירות אישי עבור הנופשים ובמחיר זוגי מגיעים לבשל לכם ארוחת ערב אישית ממש על ידכם בצימר! תוכלו לבחור את תוכן הארוחה, המנות הראשונות, העיקריות, תכולתן וכמובן את הקינוח שמגיע לכם. החוויה הזו מספקת אווירה שונה לגמרי עם יחס אישי ואוכל שלא מספיק להתקרר וישר מוגש אליכם לשולחן. 


אופציה נוספת היא אותה הארוחה שמספק השף רק בעודו מכין אותה בביתו, כך שהאוכל יגיע אליכם מוכן ותאלצו לחמם אותו בצימר אם באמצעות פלטה, גז, מיקרוגל או אפילו על המנגל. 

תשאירו את הדאגות לאוכל מאחור- אין מצב שתצאו מכאן רעבים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים