להיות רגועים יחד עם הילדים: צימרים המתאימים לתינוקות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-02-2018
להיות רגועים יחד עם הילדים: צימרים המתאימים לתינוקות

אחד מהפחדים הגדולים ביותר שלנו זה לצאת לחופשה עם הילדים ושמשהו לא יסתדר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתינוקות, לכן, לפני שיוצאים לנפוש בצימר בצפון כדאי לבדוק כמה דברים שחשובים מאוד לבטיחות הילדים וכמובן למצוא צימר שמתאים לתינוקות.

יש לא מעט צימרים המחשבים את עצמם כצימרים המתאימים לילדים, שזה נכון מאוד, יכול להיות שהם מתאימים לילדים מבחינת הנוחות או סידורי הלינה, אבל מה שמתאימים לילדים לאו דווקא מתאים לתינוקות.
לילד בן 4 יש שיקול דעת, יכול לדבר ולתקשר עם הסביבה ולבקש את מה שחשקה נפשו, לעומת זאת, תינוק בן כמה חודשים או אפילו שנה ומעלה, אינו יכול לומר את רצונו, להפעיל את שיקול דעתו ולראות את הסכנות הטמונות בדרך, טפו טפו טפו.

מה חשוב לבדוק לפני שיוצאים לצימר עם התינוקות?

הנושא הכי הכי חשוב הוא- בטיחות כמובן!
טרם הגעתכם למקום האירוח מומלץ לוודא עם בעלי הבית את רמת הבטיחות של המקום, מדשאות, שבילי אבן וכבישים קרובים.
במידה ובחרתם בצימר עם בריכה על אחת כמה- חשוב מאוד לבדוק כי לבריכה קיימת גדר בטיחות היקפית שאינה ניתנת לפתיחה קלה או לחלופין שער עם מנעול על מנת למנוע כניסות עצמאיות למתחם הבריכה כשאין מבוגר אחראי באזור.
בנוסף, כדאי לברר האם יש כביש צמוד פעיל לצימר שהגישה אליו פתוחה וקלה להגעה זאת בכדי למנוע מהילדים לרוץ לעבר הכביש ולפגוע בביטחונכם בחופשה.

לינה- הנושא החשוב לא פחות הינו לינת התינוקות בצימר, ישנם צימרים שיעידו כי הנם מקבלים ילדים ותינוקות ולבסוף יציעו לכם כפתרון לינה מזרון גבוהה או להצטופף יחדיו במיטת הקינג סייז שקיבלתם, אז לא! ממש לא. תינוקות חייבים לול משלהם ולישון בבטיחות מלאה, ללא פחד שיתגלגל, ייפול או חלילה יפצע, תדרשו לול בצימר לתינוקות שישמש אתכם לכל השהות וללא דאגות.

סוויטות מפנקות ואירוח אישי ואדיב עם מקום מצוין לילדים: דורנס

מתחם אירוח דורנ'ס היוקרתי שנמצא במושב בן עמי אולם לא מעניק חדר ילדים נפרד אך עדיין מושלם עבור חופשה עם ילדים ובעיקר עם תינוקות. במקום תיהנו מסוויטות מעוצבות ומרווחות, כל אחת מתפארת בפרטיות שלה, עם מתחם גן פרטי עם בריכת שחייה אישית לכל סוויטה ושער בטיחות לבריכת השחייה שבבקתת גאיה. בנוסף, בבקתה תיהנו מקומת גלריה איכותית לילדים שם קיים מדפי אחסון, מסך LCD עם חיבור לערוצי הלוויין, מיזוג אוויר ומיטת קינג סייז ענקית ללינת מס' ילדים במקביל.

בואו ליהנות מאירוח ברמה אחרת - חוויה בלתי נשכחת


אמרנו תינוקות לא? אז התינוקות ייהנו ממיטת לול איכותית עם מצעים צבעוניים ואיכותיים המתאימים לתינוקות, תוכלו להכין בקבוקי מטרנה באמצעות תמי 4 ביחידה וליהנות יחד בבריכה עם מצופים מבעלי הבית.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים