צימרים על שפת הכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-09-2018
צימרים על שפת הכנרת

אם תהיתם מתי הכי עדיף להגיע לבקר את גברת כנרת – זה כנראה ממש עכשיו! התקופה שבה מסתיים החופש הגדול וניחוחות החגים עוד באוויר, הופכת את האזור למיקום מוצלח מאוד לטיולים, נופים מתחלפים וכמובן פינוק לימים אחרונים של קיץ. אם אתם מחפשים צימרים בכנרת ששוכנים ממש על שפת האגם, כדאי שנבשר לכם כבר עכשיו שמרביתם לא ממוקמים בקו החוף אך נמצאים במרחק של כמה דקות נסיעה ממנו בלבד, מה שהופך את הכנרת עדיין לפעילות מים טובה ואיכותית שסביבה אפשר למצוא שפע של אטרקציות, פעילויות, נופים, מסעדות, פאבים ומה לא.

אחוזת דור בין הרים לים, זה כנראה הלוקיישן המושלם להיות בו. לאחוזה המופלאה ארבע סוויטות ומתחם גן מושלם לזוגות ומשפחות הכולל בריכת שחייה מדליקה וג'קוזי ספא זרמים. סביב נוף פתוח ונהדר ששולט ביד רמה על השלווה המתנהלת כאן ותוך 10 דקות בלבד אתם כבר במים, באחד החופים הדרומיים והמוצלחים של הכנרת, או על גדת נהר הירדן הנפגש עם האגם בדיוק כאן.

סוויטצימר לאוהבים – כנראה הכי קרוב שרק אפשר אל המים... סוויטצימר לאוהבים שוכן במושב לבנים, בין טבריה למגדל ובמישור, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור זוגות המעוניינים לשלב בין טבילה בבריכה לשכשוך בכנרת. תוך כדי תצפית חלומית של טבע ומים מהמרפסת הפרטית, אפשר ליהנות גם משירות מצטיין ו-3 סוויטות גדולות ומלכותיות.

נגילה בכנרת – אווירת פנאי יפה ונהדרת שוכנת כאן בבריזה הנחשקת של המושבה מגדל. מול נוף פתוח בקו ראשו אל הכנרת, ניצבות שתי וילות מרהיבות הכוללות שישה חדרי שינה כל אחת, בריכת שחייה ואבזור מלא. האירוח מתאים גם לימי החורף, כאשר נופי הכנרת המדהימים משנים את צבעם מחום-צהבהב לירוק ככה והגן החיצוני הופך תוך שניה ללוקיישן מהפנט לכל חגיגה, הפתעה וסיבת הגעה.


בקתות הגן הקסום – שבע דקות נסיעה בלבד מפרידות בין מושב כלנית לבין המים הזכים של הכנרת. כאן במתחם היפהפה תמצאו 7 צימרים רומנטיים ומשפחתיים ברמת גימור מעולה, עם בריכת שחייה יוקרתית וספא זרמים. אפשר לנצל את המיקום לבילוי באטרקציות המוצלחות שמציע המושב (טיולי טרקטורונים ורייזרים) או לקפוץ אל השכנים כדי ליהנות מהשאר (סוסים,, ג'יפים, חוויות מים על הכנרת). מה שבטוח – משעמם כאן לא יהיה.

גן כנרת – נשארים בכלנית והפעם: 5 צימרים בקתות עץ יפים ומעוצבים, החולקים בריכת שחייה ואווירה מן הפסטורליות שידע האזור. אם אתם זוג, מומלץ לצאת מכאן לטיולים בסביבה וליהנות גם ממבחר המסעדות המגוון והמשובח של האזור. אם אתם משפחה, תוכלו להזמין את המתחם כולו ובכך לאפשר לכל מספר נופשים ליהנות מבקתה פרטית, תוך שכולכם שוהים במקום ללא אורחים נוספים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים