אי שם בהרים: צימרים על הר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-03-2018
אי שם בהרים: צימרים על הר

צימרים על הר לא יוצא לראות בכל יום וכמובן לא בכל מקום. חופשה מפנקת ויוצאת דופן בצימר מפנק עם נוף הררי מושלם ופסטורלי במיוחד ממש כאן, בארץ ישראל.

חיפשתם צימרים בצפון עם נוף משוגע ופנורמי ולא פיסת נוף קטנה ומזערית ולא מצאתם? ואם כבר מצאתם זה היה צימר ישן ברמת הגולן?


לפניכם כמה צימרים יוקרתיים על הר שמספק לכם נקודת תצפית מושלמת ונוף הררי משגע עם עיצוב פנימי מרשים ואפילו בריכת שחייה וג'קוזי!

נוף אינסופי החודר לכל פינה בסוויטה: פינסטרה

דבר כזה סביר להניח שלא יצא לכם עדיין לראות... חלמתם על חופשה בתוך הטבע אבל אוהלים וקמפינג זה לא בשבילכם? מתחם האירוח "פינסטרה" שוכן בין הרים פסטורליים יפהפיים של הגליל המערבי עד כדי כך שנותן לכם תחושה שאתם ישנים בלב הטבע אבל בתנאים של מלכים!

כאן אין צורך לחפש את הנוף, הוא פשוט חלק מהחופשה שלכם! בעניין הפרטיות אין לכם שום עניין לדאגה משום שהשכנים היחידים שלכם הינם הרי הגליל השקטים והקסומים...

נופים מרהיבים ואווירה של שוויץ: התרגעות

מול נופי הגליל והגולן ובקצה מושב אמירים נמצא מתחם הנופש המרגיע ביותר שיכלתם לחלום עליו, "התרגעות" קיבל את שמו מתוך תחושת הרוגע האופפת את המקום.

בכל אחת מהיחידות תיהנו ממרפסת ישיבה הצופה על נוף פסטורלי משגע וזוכה באוויר צח ותענוג לעיניים.
כשתביטו בתמונות לא תאמינו שזה הגיוני שיש צימר ששוכן על פסגת הר יפה שכזו ומוקף בכל כך הרבה טבע ירוק ומלבלב מסביב... אך כשתגיעו למקום פשוט לא תאמינו למראה עיניכם! זה אמיתי? כמו בתמונות? כן! לגמריי כן! אוויר צח ונעים עם נוף שמהווה תענוג מטורף לעיניים... להגיע ולהתמסר לשקט ולטבע.

חופשה מודרנית ומענגת בלב היער: קפלנד

מעל יישובי הגליל נמצא מתחם "קפלנד" היפהפה שמושב מתת, טובע במרחבי טבע ויערות קסומים ומרשימים. חווית האירוח כאן, משלבת בין פיצ'רים מודרניים להפליא לבין סביבת טבע חלומית וקסומה ממש כמו באגדות.

בין צמחייה פראית, שבילי אבן, בריכות דגי נוי, טרסות ושדרות עצים הנישאות אל על ומקשטות את היער הפרטי בו ניתן לטייל ולמצוא פינות שקטות ומרגיעות, לרבוץ שם יום שלם וליהנות מהרוח, השקט והנוף הנפרש לפניכם.

במקום נמצאות  סוויטות מפנקות ומרווחות שמשלבות בין העולם המודרני של היום לבין התקופה העתיקה, בה הכל היה נבנה מאבנים טבעיות, בה הטבע היה מרכז העניינים- אז גם כאן, שמו אותו במרכז! הליכה מרגיעה בשבילים היפהפיים וישיבה במרפסות הפרטיות לעבר הנוף יגלו בפניכם את הטבע במלוא הדרתו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים