פרטיות, פרטיות, אבל איזה נוף! קבלו צימרים מבודדים עם הנוף המושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2018
פרטיות, פרטיות, אבל איזה נוף! קבלו צימרים מבודדים עם הנוף המושלם

מי מאיתנו לא מפנטז עכשיו על חופשת צימרים קרירה ומפנקת שתשקף לעיניים שלו את הנוף הכי יפה במדינת ישראל? ואז בין הפנוט קל לבהייה ממושכת תוגש לכם ארוחת הבוקר שתיצור רצף משובח לכל הגליליות והטבעיות שמתרחשת מסביב. אין רחשים או רעשים ואף אחד לא מפריע, אפשר להמשיך לנוח רגל על רגל ולשתות בכיף את הקפה. אם תרצו סביבה סואנת, אתם כבר תדאגו להוציא מכאן את האף לטיול קצר - כל עוד תצליחו להישאר חזקים ולדחות את הטבילה בבריכה או בג'קוזי ספא בעוד כמה שעות. ריכזנו מספר צימרים מבודדים עם נוף מדהים, שבטח תרצו לראות עכשיו ולחלום עליהם לסופ"ש הקרוב:


פלז'ר – גן עדן מתוק ופרטי בלב הגליל המערבי הכולל סוויטה אחת בלבד, עם נוף עוצמתי שנמתח כל הדרך מבריכת השחייה והג'קוזי ספא, דרך חורשים ירוקים ועד לים התיכון. הכל כאן משתקף בבירור, כמו העובדה שהאירוח היוקרתי האלגנטי של פלז'ר הוא בהחלט מטרה שווה לשים עליה את היד בקרוב. פנים הסוויטה מעוצב כחלל רומי מעניין, כאשר את ה"שוס" מהווה מתחם החוץ עצמו, עם פינוקי הבריכה והנוף הנהדר. לעוד צימרים בגליל מערבי.


אורבן – כבר זמן רב שהיא מככבת אצלנו כאחת מסוויטות הבוטיק השוות בגליל המערבי. סיבה ראשונה היא בגלל המיקום המצוין בכפר ורדים התיירותי והנחשק. סיבה שנייה היא הודות לעיצוב האדריכלי המושקע והרומנטי שגורם לאורחים לשקוע בזמן ולא להרגיש שהוא בכלל עובר. הסיבה השלישית היא הנוף, שמסגיר פרטיות מוחלטת והאישיות היחידה כאן היא הגבעות הירוקות שמול הג'קוזי ספא שלכם. כמובן שיש כאן גם בריכה מרהיבה, יחס אישי מלבב והמון, המון פינוקים.


%@%@%p-6865x



אדום לבן – אם בא לכם להיות קצת "ברוגז" עם העולם זה המקום להגיע אליו. אמנם למתחם יש 3 סוויטות, אך מי בכלל רואה את השכנים כשיש לו סוויטה מוקפת נוף פנורמי משלושה כיווני אוויר? הממלכה האישית והרומנטית הזו כוללת פינוק אטרקטיבי של מנוחה, סתלבט ותפנוקים, כאשר לאחת הסוויטות יש בריכה פרטית בנוסף, שתוכיח לכם עד כמה שווה להימצא כאן על הגובה, במושב המפורסם אמירים.



נוף לצפון – סוויטת לופט יוקרתית באמצע שומקום מדברת אליכם? כדאי שתמהרו להזמין פה מקומות. המיקום המצטיין בכרם בן זמרה מזמן לנופשי הצימרים כאן נוף מן היפים בישראל, סביבה פתוחה ונייטרלית והמון, המון, המון פרטיות. כאן ניצבת סוויטה אחת יפה ומפוארת בלבד, שעטופה מכל כיוון בנוף פתוח עם אפס כבישים ואנשים בקו התצפית. החוויה כוללת המון יוקרה, רומנטיקה, בריכת שחייה פרטית מרהיבה ונוף גלילי ממכר שלא תפסיקו להתלהב ממנו.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים