צימרים בסתיו: 4 מתחמים מדהימים בשלכת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
צימרים בסתיו: 4 מתחמים מדהימים בשלכת

כמה שירים, סיפורים ופיוטים נכתבו על הסתיו! עונה קצרה וציורית שכל כך מתאימה לערכים הפסטורליים של ארץ הצפון. אפשר לחזות בעצים הנשירים והעלים בשלל צבעים תוך כדי השיטוט בין שבילי המתחם, ליהנות מהנוף המתחלף וכמובן – ממזג האוויר הקריר שסוף סוף הגיע עלינו לטובה. לפניכם ארבעה מתחמי נופש מומלצים למטיילים בשניים בשלכת. אל תשכחו את הצעיף והג'קט:

פינה בראש, ראש פינה - בוסתן גלילי-ים תיכוני בלב נופים טבעיים ואמנותיים

יש מעין שמץ של ארטיסטיות שמוביל את חווית הנופש בפינה בראש: שש יחידות נופש עשויות אבן גלילית עתיקה כיאה למושבה בת מאות השנים, נוף קסום אל מרחבי הגליל המערבי ותפאורת עצים וצמחייה שלא תבייש גם אחוזת אצילים בריטית. השלכת היא בכל מקום: על אבני המדרכה הרחבה, מול מרפסת הנוף הפרטית ועל רקע השמיים הצבעוניים. תוסיפו לזה גם טאצ' אמנותי בתוך הסוויטה ותקבלו את אחד המקומות הכי רומנטיים לעונת המעבר הקרובה.


אורבן, כפר ורדים – חופשה סולידית, סוליסטית וסוריאליסטית

אצלנו בצימרטופ תמיד אפשר למצוא מקומות טובים לזוג אחד פלוס בריכה פרטית, בלי הפרעות ואורחים נוספים במתחם. כבר שנים שמתחם אורבן מחזיק בצמרת הקטגוריה, כאשר הוא כולל תכנון אדריכלי פרקטי ונהדר ומתחם גן שכל אחד היה רוצה. הסתיו הוא אולי אחת העונות הכי אידיאלית להימצא כאן, כאשר הבריכה מחוממת ובחוץ מזג האוויר לפעמים קצת קריר יותר. גם הג'קוזי ספא הסמוך מוסיף לאווירה והחום, בייחוד כאשר הוא נמצא ממש בקו הנוף לעצים המחטניים והנשירה שמותירה אותם בעלי גוון צבעוני ומשתנה.

קפלנד, מושב מתת – כשהבריזה נוחתת על העלים ומשרה אווירה יוצאת דופן

אין ספק שקפלנד הוא מתחם נופש יוקרתי ואיכותי שרבים היו מעוניינים להגיע אליו וזה בכלל לא משנה מתי. השילוב המיוחד בין מבנה צלבני ליער "רובין הוד" טבעי ומעניין, משרה נחת על כל הזוגות המבקרים וברור שבריכת הזרמים המפוארת שלו מול מראה היער המרשים היא הדובדבן האמיתי שבקצפת. המרפסת הפרטית וגם הפינות הקטנטנות שפזורות בין שבילי המקום הופכות את הקפה או התה שלכם לאטרקציה בפני עצמה והעונה הקרה מוסיפה למקום "לוק" אירופאי נחשק שכל צימר שואף להשיג. מחפשים צימר בצפון שהוא גם איכותי וגם מרהיב למראה? קפלנד הוא המקום המושלם עבורכם.


טרה רוגע, שעל – ליהנות מהקסם רגע לפני שהכל מתכסה לבן

מי אמר שיפה כאן רק בשלג? צפון רמת הגולן הופכת למחזה אמיתי מהאגדות כשגדודים של עלים נשירים מתחילים למלא אותה בהמוניהם והנוף הופך מחום-צהוב לירוק כהה, כך שבסתיו הוא עדיין ברוב המקרים נותר "חצי חצי". זהו זמן ביניים נפלא ורגוע בסביבה המתויירת בישראל, בו תוכלו ליהנות גם ממה שקורה סביב וגם מהיופי הפנימי, שכולל סוויטה רומנטית עם בריכה פרטית, או ג'קוזי לוהט מבעבע לבחירתכם.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים