עוד לא מאוחר: טיפים למציאת צימרים ביולי אוגוסט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2018
עוד לא מאוחר: טיפים למציאת צימרים ביולי אוגוסט

אמנם החופש עוד קצר ורק סופ"ש אחד בלבד מפריד בינו לבין תחילת השנה במערכת החינוך, אבל מי אמר שצריך לסגור עליו את הדלת ולומר שלום? הנה מספר רעיונות למציאת צימרים מעכשיו לעכשיו בשביל לסגור את החופש עם טעם טוב בפה – מתחמי נופש שמתאימים גם לאירוח צימרים פנויים לראש השנה וסוכות!

הרעיון הקל: הזנת תאריכים

אוקיי, נכנסתם לאתר. מה הלאה? לפניכם עשרות אם לא מאות צימרים. כולם יפים, כולם טובים אבל רק אחד זוכה – הצימר הפנוי שיש לו מקום ובריכה. אפשר להזין את תאריכי ההגעה ולקבל מיד את רשימת הפנויים לאותם תאריכים, כאשר ניתן גם לסנן את המפרט: רק את אלו הכוללים עמדת ברביקיו ובלי אלה המכילים למשל ג'קוזי ספא. מכאן – מומלץ לבחור 2-3 צימרים שהכי אהבתם והכי מתאימים למה שאתם מחפשים ולהמשיך להזמנה הטלפונית. פשוט, יעיל ומהיר.

הרעיון היצירתי: לשאול ברשת

גם המכרים והחברים שלכם שכבר היו ונהנו יכולים להיות בעלי מושג מעולה לגבי מי פנוי ומי ראוי. דרך ההמלצות תוכלו לקבל המון רעיונות לצימרים שלא הכרתם פלוס תיוגים לדף העסקי או לינק ישיר לעמוד באתר כך שיהיה לכם קל להתרשם מהמקום ולהחליט האם בא לכם להמשיך איתו אל התאריך הפנוי. זכרו שכאן אמנם תקבלו המלצות לצימרים מאנשים שאתם מאוד סומכים עליהם, אך אין להם באמת התחייבות לגבי תאריכי הגעתכם.

הרעיון הפרקטי: מדברים איתנו בטלפון

לא סגורים על המקום ורוצים לסגור צימר תוך 5 דקות? אין שום בעיה. מוזמנים להתקשר ולברר מולנו מי טוב ומתאים ומי פנוי באותם התאריכים. כל מתחם שנציע לכם בצימרטופ הוא מקום שהגענו אליו במיוחד כדי לבדוק את טיב התנאים המתקיימים בו, את הדברים המדויקים שהאורחים מקבלים ולחוש את חוויית האירוח האמיתית והאותנטית במקום. אנו נשלח אתכם רק למקום שמתאים לכם מבחינת המאפיינים שחיפשתם והוא כמובן פנוי בתאריכים שמתאימים לכם. וברור שאצלנו ניתן לקבל מידע מפורט בנוגע למחירים, דילים מיוחדים לספונטניים ומה מקבלים בתוך הצימר.

חוץ מבריכה – מה עוד מכיל הצימר המושלם של הקיץ?

אם אי פעם שאלתם את עצמכם מה עוד כל צימר לזוגות או משפחות חייב שיהיה לו, להלן התשובה: נתחיל בחדר גדול ומרווח עם מיטת קינג סייז, מכונת אספרסו ומתקן מים. הרעיון הוא שלא צריך לקום מהמיטה או בכלל לצאת מהחדר כדי לחפש איפה פה שותים קפה. בנוסף, כדאי לוודא שיש לכם מרפסת פרטית כדי שהשלווה שלכם תישמר גם כשרוצים להתאוורר באופן סולידי וגישה פרטית אל הצימר שלא עוברת דרך מגרש המשחקים של הילדים, שעשוי להיות רועש בשעות שבא לישון. עכשיו, כל שנותר הוא לבחור את המושלם שלכם ולנצל את סוף הקיץ לעשות חיים!  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים