שאלה של 50-50: איך למצוא צימרים בחצי מחיר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-08-2018
שאלה של 50-50: איך למצוא צימרים בחצי מחיר?

נופש בקיץ הוא לא אופציית בילוי זולה. נכון, אפשר למצוא מקומות אטרקטיביים במיוחד ומתחמים מפנקים שהשהות בהם שווה כל שקל. אבל כשהמטרה היא לנוח וליהנות מהטבע היפהפה של הצפון, מחיר יקר מידי יהפוך למעט בעייתי עבור משפחות גדולות או זוגות שרק מעוניינים במקום "לשים בו את הראש" ולצאת לטיולים בסביבה. אז איך בכל זאת אפשר למצוא צימרים איכותיים בצפון בחצי מחיר בלבד?

דילים, דילים דילים!

אם אתם מחפשים חופשה מרעננת וספונטנית, אתם עומדים לאהוב את הרעיון הבא: המון צימרים מציעים הנחות מפתיעות ומצוינות למזמינים מעכשיו לעכשיו ולאלו מכם שיבחרו להישאר כאן לילה נוסף, החגיגה בהחלט כפולה: מתחמי צימרים רבים מפנקים את הזוגות הספונטניים ב-50% הנחה על הלילה השני, כאשר ממילא על הלילה הראשון יזכו האורחים להטבה נוספת של 10%-20% הנחה או אטרקציה/ ארוחת בוקר במתנה.

אז מה בעצם הסיבה האמיתית לפינוק המכובד הזה? היצע וביקוש! אף צימר לא מעוניין להישאר ריק בשום מצב ולכן למארחים תמיד עדיף לקבל מחצית מהסכום מאשר שלא לקבל אותו בכלל. זוהי דרך נפלאה ומשתלמת לכל הנופשים ליהנות בדיוק מאותו הנופש, השירות, הפינוקים והמתקנים אך בחיסכון משמעותי שיאפשר לכם גם לצאת למסעדת השף הסמוכה בערב. נכון שהספונטניות משתלמת?

הצימרים שמציעים את ההנחות הגדולות ביותר

באתר צימרטופ מחכים לכם המון צימרים מעולים בצפון שעושים הרבה למען קהל הנופשים בנושא המחירים. הרשימה המלאה מחכה לכם בתוך האתר:

אופוריה מתחם התענוגות הסולידי והאיכותי מחד נס כולל בסך הכל שתי סוויטות פאר מרהיבות, שירעיפו עליכם אהבה ופינוקים עם לילה שני בחצי מחיר. לכל סוויטה יש ריהוט נוח במיוחד לשינה וישיבה, עיצוב קלאסי מרגיע, סאונה יבשה מושלמת לחורף וחצר משותפת עם בריכת שחייה. הכי שווה לשני זוגות חברים.

וגאס גם הסוויטה המטריפה שמבפנים שומרת על חזות של מלון יוקרתי, מזמינה אתכם ללילה שני ב-50% הנחה בנוף כנרת – המושב מול הנוף היפה בצפון. מהג'קוזי ספא הפרטי של הסוויטה רואים בבירור את כל האיזור ממש עד הכנרת כאשר בפנים חדר השינה המוקפד ובריכת שחייה ענקית עם ג'קוזי ספא נוסף וסאונה יבשה. בהחלט מומלץ לזוגות שחושקים בפינוק המושלם.

אלומות יוסף גורן נחשב לאחד המושבים הכי ענפים בתחום הצימרים. כאן במתחם היוקרתי והחדש שנבנה רק לפני מספר שנים, אפשר ליהנות מארבע סוויטות יפהפיות עם בריכת שחייה צמודה ופרטית לכל סוויטה. מתחם הגן אידיאלי לחובבי הבריכות כאשר הוא מכיל עוד 3 בריכות נוספות: בריכה מרכזית, בריכת זרמים מפנקת ובריאה ובריכה לקטנטנים. גם כאן תיהנו מ-50% הנחה על הלילה השני.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים