לנפוש עם חברים: צימרים לשלושה זוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2018
לנפוש עם חברים: צימרים לשלושה זוגות

אנחנו אוהבים לטייל, אוהבים לנפוש ובעיקר אוהבים לעשות זאת עם חברים טובים. לא צריך להתפצל, לחפש מקומות שונים לכל אחד ולישון באי נוחות על מזרנים מאולתרים- צימרים לשלושה זוגות מפנקים, מפוארים והכי שווים שיש של אתר צימרטופ.

לא מעט פעמים אנחנו מחפשים מקום אירוח שיוכל לאכלס מס' זוגות במקביל, שנוכל ליהנות מהפרטיות הזוגית של כל אחד ובמקביל ליהנות יחדיו בפרטיות כל שלושת הזוגות ללא אורחים מסביב.
חיפשנו ומצאנו מס' מקומות אירוח שמתאימים באופן מושלם לכמה זוגות במקביל, עם מתחם חוץ פרטי עבורם, יחידות אירוח סמוכות עם פרטיות לכל זוג, ארוחות בוקר משותפות ואווירה חופשית ורומנטית ביחד.

לרשימת צימרים לזוגות בלבד >>

חופשת גורמה יוקרתית לזוגות: פיאצה דל סול

במושב חד נס המפורסם נמצאות 3 סוויטות מפנקות ומפוארות המתאימות לחופשה זוגית מרובת משתתפים. כל סוויטה בעלת אבזור מושלם ומפנק החל מחדר שינה יוקרתי, ג'קוזי אינטימי פרטי ועיצוב חמים. לסוויטות קיים מתחם חוץ משותף ומפואר שם תוכלו ליהנות יחד מבריכת שחייה בנויה מפוארת, מחוממת ומקורה בחורף, מיטות שיזוף, פינות ישיבה יוקרתיות וצמחייה עשירה וצבעונית.

כולם יחד מסביב לבריכת הפסיפס: אחוזה מעבר לאופק

בלב נופי הצפון היפים ביותר, מוקף אטרקציות ופעילויות רבות קיים מתחם האירוח המפנק אחוזה מעבר לאופק. שם תיהנו משלוש בקתות עץ מעוצבות כל אחת בקו שונה וייחודי שלה, חמימות ומרווחות והכי חשוב- בעלות מתחם גן משותף לשלושת הבקתות- חופשה מושלמת עבור שלושה זוגות!
במתחם החוץ המשותף, שלמעשה הופך להיות פרטי רק עבורכם, תיהנו ממרחב מטופח ונקי, בריכת פסיפס מפוארת, מיטות שיזוף, קיר טפט יפהפה הגורם לחשוב על מחוזות רחוקים וטרופיים, ערסלים, פינת סעודה ארוכה וטאבון בעירה.

ליהנות יחד גם בחורף: אחוזת אורין בגליל

כשיוצאים לנופש מספר זוגות במקביל תמיד יהיה את המצב הלא כל כך נעים הזה על איזה חדר מקבל מי, הרי בצימרים כל חדר מעוצב בצורה שונה, מאובזר בייחודיות שלו ולפעמים מצב זה גורר תחושה לא נעים בקרב המשתתפים.
באחוזת אורין מנעו מכם את הדילמה הזו- 3 בקתות עץ לבנות ויפות בעיצוב זהה לחלוטין אחת לשנייה! כל הבקתות מעוצבת בצבעים לבנים, שחורים ואדומים ומשרות אווירה רומנטית ואינטימית, בעלות ג'קוזי פנימי מפנק, מיטה זוגית נוחה ופינת סעודה אינטימית.
במתחם החוץ של הבקתות תיהנו יחד מבריכת שחייה מפוארת- מחוממת ומקורה בחורף!! פינות ישיבה פזורות ברחבי המתחם, פינת ברביקיו, נדנדה ומרפסות אינטימיות לכל בקתה.

החופשה הטובה ביותר תהיה עם החברים הטובים ביותר!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים