חופשת סמסטר מושלמת: צימרים לסטודנטים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
חופשת סמסטר מושלמת: צימרים לסטודנטים בצפון

כשישאלו אתכם מה עשיתם אחרי המבחן האחרון לסמסטר,אנחנו מצפים שתשוויצו בחופשה המפנקת שביליתם בה בעזרתנו.תכירו מספר צימרים לסטודנטים לחופשה קצרה במחיר שפוי:

אנחנו מבינים אתכם. כן, כן, אתכם – סטודנטים יקרים. אתם לומדים בלי סוף, נכנעים לביקורות המרצה, מתקנים עשרות פעמים את העבודה ההיא להגשה ושוקדים על קבוצות למידה כדי להגיע למטרה הנכספת תוך שלוש או ארבע שנים – תואר שבזכותו תעשו קריירה. בשלב הזה ההכנסה (אם בכלל) כמעט ולא מספיקה לקפה בקפיטריה, שלא לדבר על חופשה קצרה כדי לנוח מכל הטירוף.


מה צריכה לכלול חופשה של צימרים לסטודנטים?

חופשה של צימר לסטודנטים צריכה להיות קצרה ומשתלמת. היא אמורה לאפשר לכם מפלט רגוע מהלחצים שמלווים את הסמסטר וגם סוג של בילוי ושינוי אווירה בתוך כל השגרה היומיומית. על כן חופשה טובה של צימרים לסטודנטים בעינינו, תהיה באמצע השבוע על מנת להוזיל יותר את החופשה והיא כזו שיש בה גם בריכה מחוממת ומקורה לחורף, שירות איכותי ונוף מרגיע לקפה והמאפה של הבוקר. אז כדאי שתתחילו לארוז, כי הנה מגיעות ההצעות החמות שלנו מבית צימרטופ:


3 צימרים "צעירים" במחירים שפויים:

אחוזת ראול בטבע – צימרים לסטודנטים במתחם נופש כפרי, טבעי ו"נושם" שיאפשר לכם המון ספייס לטעינת מצברים. הבקתות במקום כוללות מיטה זוגית רחבה, חדר רחצה, מטבחון, ג'קוזי, טלוויזיה בערוצי הלוויין וחגיגה של טבע ירוק ופרחים מבעד לכל חלון. במתחם החיצוני קיים חדר אוכל בו ניתן לקבל את ארוחת הבוקר, מתחם בריכת שחייה מחוממת ומקורה לנופשים בחורף, פינת ברביקיו והמון שלווה. כמה עולה: 450 ₪ ללילה באמצע השבוע.



גמליורט – צימרים לסטודנטים באחד המקומות הכי קשובים לרצונות הקהל נמצא במעלה גמלא, היכן שרואים מגבוה את כל נופי הכנרת והגולן, מייצרים יין משובח ומתצפתים על נשרים נדירים. גמליורט הוא אחד ממתחמי הנופש האקסקלוסיביים בשל מידת הפרטיות שבו, הבריכה הפרטית וההאט טאב האישיים לכל אחת משתי יחידות הנופש, אך גם זה שדואג למחירים מיוחדים, למבצעים ודילים חמים לאורך כל השנה. כאן אפשר הרבה פעמים למצוא הטבות מעולות גם בדקה ה-90 ותוספות של אקסטרה פינוקים לאורך החופשה. המקום בעיצוב אותנטי מיוחד בסגנון הבנייה המונגולי.

כמה עולה: 500 ₪ ללילה באמצע השבוע.


צימרים בצפון בדקה ה 90 >>


האופק הירוק – איזה מקום מדליק! אווירה צעירה ונוף בלי סוף הם גולת הכותרת של המקום הזה שבמרומי הגליל המערבי, אך לא רק. לאופק הירוק יש שני צימרים לסטודנטים שמגיעים להתפנק עם בני הזוג ו"להתנחל" בלי יותר מידי תזוזה עד סיום הנופש. העיצוב מעץ כפרי, הפרטיות מושלמת והסביבה טבעית ויפה במיוחד. ג'קוזי פנימי ענק, סאונה יבשה רותחת ובריכת שחייה חיצונית רק מוסיפים עוד תפנוקים לחוויה וליציאה הזמנית שלכם מחרשנות לחירות.

כמה עולה: 450 ₪ ללילה באמצע השבוע. 


לעוד צימרים זולים בצפון >>

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים