חופשה בפקודה: 6 צימרים לחיילים שאסור לפספס

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
חופשה בפקודה: 6 צימרים לחיילים שאסור לפספס

חיילים, שימו לב! צימרים איכותיים בצפון הכוללים רמת אירוח גבוהה ממש לא חייבים לארח רק אנשים בעלי הכנסה גבוהה. גם לכם בתור חיילים יש המון אפשרויות אירוח מצוינות – החל מבקתות עץ חמימות ומפנקות עם ג'קוזי ספא לוהט ורומנטי, ועד בריכות שחייה גדולות מול נוף שישכיח מכם את המפקד לפחות לכמה שעות. זה המקום שלכם להתפנק עם בני הזוג, עם החברים או המשפחות, לחגוג אירוע מיוחד וסתם לנצל את החופשה שלכם במשהו מתוק וטוב. סקרנים לראות מה מצאנו עבורכם? קבלו:

צימרים עם ג'קוזי שאסור לפספס!

אודם השני – על ארבע בקתות וסוויטה דיבר המתחם: אווירה יפה ופסטורלית עם המון רלוונטיות לאוהבים שרוצים להתנתק ולהימלט מהשגרה ולשכוח מכל דבר שכולל מדים, בסיס וזמנים. חוץ מג'קוזי פרטי בכל אחת מהיחידות מחכה לכם גם מתחם ספא מקצועי ומושלם הכולל ג'קוזי ספא זרמים מקצועי ענק, סאונה יבשה, סאונה רטובה ואפשרות למגוון חבילות עיסויים משתלמות. המתם כולל גם בריכת שחייה יוקרתית לקיץ ומתחמי ישיבה חיצוניים.

נוף 10 – גבוה בהרי הגליל העליון ומול נוף חלומי לכנרת, תזכו לאחד הבילויים הסולידיים והמפנקים ביותר! 6 סוויטות מעוצבות באלגנטיות רבה עם ג'קוזי פרטי רומנטי ניצבים מול חלונות ענק לכל הנוף. לכל סוויטה בנוסף מרפסת פרטית באוויר הצלול והרגוע, כאשר מסביב תוכלו ליהנות מאפס הפרעות! הסביבה אידיאלית למטיילים, לחובבי אטרקציות השטח ולכל חייל/ת שחשקה נפשם במסעדות וטעמים מקומיים חדשים.

ג

בקתות משי – מתחם נופש פסטורלי ויפהפה בגליל המערבי (מושב מעונה) השוכן בסמוך למעלות תרשיחא בעלת שוק השבת המוצלח ומבחר המסעדות והברים המוצלחים של האזור. כאן ניצבות 3 בקתות עץ כפריות ומשובחות הכוללות פינוקים טובים כמו יינות ופירות. גם כאן מצפה לכם ג'קוזי זוגי פרטי לכל בקתה, בנוסף למתחם ספא מרכזי מושקע הכולל פינת לאונג' ואירוח עם ג'קוזי ספא זרמים גדול ומקצועי וסאונה יבשה.

צימרים עם הנחות מעולות!

גלילאה- רגל על רגל מול נוף כזה ואתם חוזרים לבסיס עם חיוך מאוזן לאוזן. 3 יחידות אירוח מוקפות מפלונים ובריכות על רקע נוף ציורי מהפנט שלא רואים כל יום. בריכה יפה לקיץ וג'קוזי ספא מול הנוף.

הטבה למזמינים עכשיו: 646 ₪ בלבד ללילה (במקום 760), עם 30% הנחה על הלילה השני!

מרחק נגיעה – שלוש סוויטות מהפנטות ואיכותיות מאוד מול נוף מהפנט לא פחות, עם מרחב פנימי גדול ומפואר, בריכת שחייה לקיץ והמון רגיעה, כאשר מסביב שלל אטרקציות מעולות מכל הסוגים.

מבצע אפטר חגים: 719 ₪ ללילה, עם 20% הנחה למזמינים לילה שני!

אביבים לאוהבים – שלוש בקתות סולידיות ומושקעות מול נוף גלילי ממגנט עם ג'קוזי זוגי, בריכת שחייה מפוארת ומתחם גן מטופח במיוחד.

מבצע לוהט: 525 ₪ על הלילה הראשון (במקום 700 ₪) ו-50% הנחה בהזמנת לילה שני!



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים