חופשה שוברת שגרה: צימרים מסביב לכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-03-2018
חופשה שוברת שגרה: צימרים מסביב לכנרת

אזור שקט, אפשרויות טיולים מרובות, אווירה רומנטית והנוף הנשקף בנסיעה לשם.... אין מילים. צימרים מסביב לכנרת עם קירבה מצוינת לאטרקציות סביב, לחופים היפים ולנופים המשגעים.

איך להתכונן לצימרים מסביב לכנרת?

עליכם לדעת מה היא מהות החופשה:


1. משפחתית - אם ברצונכם לצאת לחופשה עם הילדים וליהנות מהנוף, המתקנים בצימר והשקט העוטף את המקום תבחרו בצימר גדול ומפנק, עם בריכת שחייה מול הנוף, ג'קוזי ספא גדול או מתקני משחק לילדים דוגמת פינג פונג, כדורגל שולחן, טרמפולינת ענק ועוד.


2. טיולים - במידה ותרצו צימר להעביר את הלילה ובכל שעות היום להשתזף וליהנות ממי הכנרת הצוננים לא תשקיעו חיפושים רבים אחר מתקנים בצימר ועיצובו, שכן דבר זה יוזל לכם משמעותית בעלויות החופשה(ככל שבצימר יש יותר מתקנים, ספא, בריכה וכו' כך הוא נחשב ליוקרתי יותר ומחירו עולה בהתאם) ותוכלו לנסוע מרחק נסיעה קצרצר אל חופי הרחצה.


3. אקסטרימית+ רומנטית - אם תיכננתם ליהנות מנפלאות הצימר ובד בבד לצאת למגוון אטרקציות בסביבה דוגמת "פלייבורד", "בננה" במים, סירות מנוע בכנרת וכו' במרחק נסיעה קצר במיוחד תוכלו להגיע אל ימת הכנרת, ליהנות במגוון אטרקציות מעניינות ומשפחתיות ובסיומן לחזור אל הצימר המפנק ולנוח בגינה פתוחה לנוף היפהפה ומתקני ספא איכותיים.

אטרקציות מסביב לכנרת

בסביבת הכנרת תוכלו למצוא מגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה, החל מאקסטרים, ספורט ימי, טיולים ועד מקומות תיירות, תרבות ומסעדות משובחות ביותר.
תוכלו לצאת לשייט בקיאקים, סאפ, סירות סקי, אבובים, בננות וסירות מנוע מהירות ברחבי הימה היפה באמצעות הפעלות מודרכות המחכות לכם על שפת הכנרת.
עוד אטרקציה מעניינת הנה טיולי שטח באמצעות ג'יפונים אקולוגיים, הפעלות מעניינות ואפילו פיקניק במעיין קסום!
מחפשים קצת טבע וחיות? גם את זה תמצאו כאן, באזור כנרת ישנו ג'ונגל טרופי משגע עם חיות מגוונות ואפילו גן חיות אוסטרלי שם תיהנו מחוויה עוצרת נשימה מלאה בחיות הישר מאוסטרליה הרחוקה.  

קבלו מידע נוסף על - צימרים בכנרת 

חווית ספא יוקרתית מול הכנרת: סוויטות מצפה האגם

במיקום מושלם במושבה כנרת שוכנות 3 יחידות אירוח קסומות ומפנקות, מלאות בפרטיות וטובלות בנוף הקסום של הכנרת. הנוף כאן, נראה כאילו נלקח מתוך גלויה מארץ רחוקה וממש קשה להאמין שזה מה שעינינו רואות, בעיקר עם קימה בבוקר ואכילת ארוחת הבוקר במרפסת הפרטית.
במקום תיהנו מג'קוזי ספא גדול ומפנק הצופה לנוף הציורי, מרפסת גן פרטית עם פינות ישיבה וסוויטות מעוצבות בטוב טעם עם אלמנטים מיוחדים לכל אחת ופרטיות מושלמת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים