זה הזמן לחסוך במזומן: מחירים משתלמים במגוון צימרים אחרי חגים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
זה הזמן לחסוך במזומן: מחירים משתלמים במגוון צימרים אחרי חגים

הו רומיאו זאת הייתה... תקופה גדושה בילדים וחורים בארנק! מג'ימבורי לנופש משפחתי בחו"ל, דרך שופינג קטן בקניון ותשלום לקייטנה של הקטנה, הסתיים לו החופש הגדול כמעט בלי אוויר ושבוע אחר כך קינח בקאמבק חגים מפואר. סוף סוף אפשר לומר שכל אלו מאחורינו ואפשר לצאת לחופש מעכשיו ועד חנוכה לפחות. אלא שזוגות רבים שכבר מתחילים לבדוק את מחירי חנוכה, יבינו די מהר שאין צורך לחכות לנשנוש סופגנייה בתוך הצימר ושהמחירים בירידה תלולה כבר עכשיו! אחרי כל התקופה הפרועה הזו, אין ספק שאתם זקוקים לסופ"ש רגוע, זמין ובעיקר זול.

אז מה מציעים הצימרים של "אחרי החגים"?

יותר נוף, יותר פרטיות, הרבה פחות צפיפות וכמובן הטבות ענק. כך למשל מתחם אהבה ורומנטיקה החלומי מציע לא פחות מ-50% הנחה על הלילה השני והוא כולל בריכה פרטית מול נוף בקו ראשון לכנרת המדהימה, סוויטה מרווחת במיוחד ומעוצבת, אירוח מלכותי הכולל שפע כיבוד וכמובן אטרקציות רבות מאוד במרחק של 5 דקות נסיעה. בעוד המחיר בעונת השיא קיפץ אל עבר ה-3,000 ₪ לשני לילות, המחיר כעת לשני לילות בחישוב ההנחה הינו 1,350 ₪ בלבד. מחיר ראוי ואטרקטיבי לכל הדעות כאשר מדובר במתחם צימר יוקרתי בכנרת שמתאים גם לחגיגות יום הולדת, הצעות נישואין ואירועים רומנטיים מיוחדים. גם מתחם גמליורט השוכן בסמוך ליקב גמלא ומצפה הנשרים מציע לא פחות מ-70% הנחה (!) על הלילה השני, אחרי ששבר את שיאי הביקוש בקיץ. אין ספק שלצימר-יורט בסגנון מונגולי מסורתי מושקע, בריכת שחייה והאט טאב פרטיים, מחיר סתיו של 1,014 ₪ לשני לילות זו מציאה שקשה לפספס.

המלונות זולים יותר?

נכון, תמיד יהיו אלה שיאמרו לנו שאמנם צימרים אחרי החגים משתדלים לפצוח בהנחות משמעותיות, אך הם לא יכולים להתחרות במלונות. והם צודקים: רשת לעולם תוכל להרשות לעצמה לתמחר נמוך בהרבה מהעסק הפרטי הקטן. אך כמה פרטיות תהיה לכם במלון? כמה שלווה? האם אתם באמת רוצים לשלם מחיר נמוך כאשר הזוג בחדר הסמוך לא מפסיק לריב זה עם זה? או לחלוק את הבריכה שלכם עם המונים? הצימרים מציעים חוויה פרטית יפה ושקטה ועל כן מחירם גבוה יותר באופן טבעי. אנשים רבים המעוניינים לפתוח את השנה בדיעבד, במקום שקט וטוב בו אפשר לתכנן תוכניות לקראת השנה החדשה, להרהר בקודמת ולשוחח בשלווה, ימצאו בצימרים את המפלט שחיפשו ואף ייהנו ממחירים אטרקטיביים שיהיו רלוונטיים לאורך כל החודש הקרוב.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים