הבהלה לחרמון: צימרים ומסעדות בקרבת אתר החרמון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-02-2019
הבהלה לחרמון: צימרים ומסעדות בקרבת אתר החרמון

כשהשלג נערם, אזור רמת הגולן הופך למקום הכי אטרקטיבי במדינה! הצימרים פותחים את שעריהם לכל המטיילים שמגיעים לשחק, להצטלם ולגלוש בשלג, המסעדות עובדות במרץ (הידעתם? הן אפילו מגייסות עוד כוח אדם כדי להתמודד עם הביקוש האדיר) ומסלולי הטיולים שוקקי חיים. צימרטופ ממליצה על מספר מקומות מעולים ללינה וארוחות, הכי קרוב שאפשר לזהב הלבן של הטבע:

מסעדות שאסור לפספס

ניסאן במג'דל שמס – רק כמה דקות מההר, כשהשלג עוטף אתכם בגלי קור של אהבה, מחכה לכם המקום המושלם לצהריים זוגי/ משפחתי. מסעדת ניסאן מגישה מאכלים ים תיכוניים וישראליים טובים-טובים על האש עם כל מה שטוב מסביב: סלטים, לחמים, חומוס, צ'יפס, מרקים, קינוחים. המנות גדולות ובמחירים אטרקטיביים, השירות מחויך והטעם פשוט מומלץ.

Green Apple במג'דל שמס – עדיין כאן, אבל עם ים של סטייל. באווירה תוססת עם מוזיקת רקע מעולה ואווירה של פאב לכל דבר, גרין אפל מציעה מקום טוב לבירה וארוחות משובחות מהמטבח הישראלי והים תיכוני, בטעמים טובים ומחומרי גלם טריים. אגב, אם אתם לנים במתחם צימרים רומנטיים בסביבה, מדובר במקום המושלם גם לדייט ערב מהנה.

שרולה בנווה אטי"ב – בעבר ידע הישוב הקטנטן ימים יפים יותר בגזרת המסעדות והתיירות שלו, אבל אחד המקומות שנשארו כאן כדי לפנק את כל מי שמגיע רעב הוא שרולה – מסעדת בשרים שתגיש לקרניבור המצוי כל מה שטוב בצלחת: נתחי פילה ואנטריקוט, מנות ענק של צלעות טלה, המבוגרים ועוד. כמובן שיש גם מנות פתיחה שוות, דגים, שניצל, ארוחות ילדים ושתייה מגוונת.

צימרים שכדאי להתארח בהם

טרה רוגע – בדיוק 15 דקות מאתר החרמון (היכן שהפקקים לא מפריעים) תמצאו את מושב שעל שזוכה לשכבת שלג עבה מידי חורף ומקבל בברכה זוגות ומשפחות מטיילים למקום חמים ואיכותי. טרה רוגע מציעה 3 סוויטות יפות ומוקפדות, לאחת מהן ג'קוזי ספא לוהט ומפנק ונוף פנורמי אל הסביבה המושלגת.

ג

זוהר ומישל – עדיין בשעל, הפעם עם מקום חדש ורומנטי שפתח את שעריו המעוצבים רק בנובמבר האחרון (2018). למתחם שני צימרים בסגנון יורט מונגולי (עגולים בעלי גג חרוט) יפים ומעוצבים כאשר לאחת הסוויטות מרפסת עם ג'קוזי ספא מפנק ולשנייה קמין מחמם – הפינוק המושלם לחוגגים ולמפתיעים בתוך השלג.

קסם השני – אמנם מעט רחוק יותר מאזור השלגים הסואן, אבל במיקום מספיק טוב כדי לעשות לעצמכם יום טיול ולחזור ללון בשלווה במושב רמות מעל הכנרת. כאן מחכות לכם בקתות יפות ומעוצבות עם סביבת גן נפלאה, הכוללים מרפסת עם ג'קוזי ספא פרטי ולוהט לכל אחת. אם הקור העז פחות מדבר אליכם ואתם בכל זאת רוצים את חלקת השלג שלכם, זה המקום בשבילכם.

לעוד צימרים ברמת הגולן >

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים