חופשה רומנטית בקיץ - הצימרים הטובים ביותר לזוג

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2023
חופשה רומנטית בקיץ - הצימרים הטובים ביותר לזוג

אין זמן טוב יותר לחופשה זוגית רומנטית מחודשי הקיץ. מזג האוויר מתחתם ועימו מתבשל הרצון העז לחופשה כיפית ורומנטית שתשבור את השגרה ותאפשר לכם לקחת זמן אך ורק לעצמכם. רוצים לדעת איפה הכי כדאי לעשות זאת? הנה רשימת הצימרים הטובים ביותר לזוגות שלא תרצו לפספס. 

אפיריון - לזוגות בלבד

אם אתם רוצים להגיע למקום רומנטי במיוחד, אתם צריכים לחשוב על אופציה של צימרים לזוגות בלבד. מדובר בצימרים שמתאימים אך ורק לזוגות כך שאתם יכולים להבין שמדובר במקום המושלם לחופשה רומנטית במיוחד. 
צימר אפיריון הוא בדיוק צימר כזה, והכניסה אליו היא אך ורק לזוגות ולא למשפחות. 
במתחם שתי סוויטות, סוויטת ארגמן וסוויטת אהבה, ובכל אחת תוכלו למצוא אלמנטיים זוגיים ורומנטיים להשלים את התפאורה. בשתי הסוויטות יש ג'קוזי ספא פרטי ומפנק, בו תוכלו לשהות ביחד ולהנות מהחופשה שלכם כמו שצריך. 
ואיך אפשר לדבר על חופשה זוגית בלי להזכיר עיסוי זוגי מפנק? במקום תוכלו לבחור מבין סוגי עיסויים שונים ולהזמין מראש עיסוי מפנק שיבוצע על ידי מעסים מנוסים ומקצועיים ביותר. 
צימר אפיריון נמצא באזור הגליל העליון שבצפון הארץ, אזור נופש פופולארי ממנו תוכלו להגיע בקלות לשלל אטרקציות מהנות. 

גלילאה

אם אתם מחפשים צימרים רומנטיים לזוגות, הגעתם למקום הנכון!
צימר גלילאה, ששוכן על הר חזון שבגליל העליון, הוא פנינה רומנטית מושלמת עבור זוגות אוהבים במיוחד. אם אתם רוצים להתפנק בצורה הכי טובה שיש, שווה לכם להזמין מקום לצימר הזה - אתם לא תתחרטו! במקום תוכלו ליהנות כמובן משלל פינוקים שיגרמו לכם רק לרצות עוד, בין היתר כמובן בריכה, ג'קוזי, מתחם מנגל ומיטות שיזוף נוחות. המיקום הנוח של הצימר מאפשר לכם להגיע לאן שרק תרצו באזור צפון הארץ, בדגש על טיולי טרקטורונים, טיולי טבע רגליים ואיך אפשר שלא לציין את גולת הכותרת - אגם הכינרת שנמצא לא רחוק מהמתחם. 

סוויטות מצפה האגם

לאנשים שמחפשים חופשה פרטית לחלוטין, כדאי להכיר את סוויטות מצפה האגם. מדובר במתחם צימרים מבודדים שמושלם לאנשים שמחפשים חיבור מרגיע לטבע ולנופים המקסימים של צפון הארץ. הצימר נמצא קרוב מאוד לכנרת אך עדיין נותן תחושת פרטיות וריחוק שתתאים מאוד לאנשים שמחפשים חופשה בסגנון מרגיע במיוחד. בסוויטות מצפה האגם תוכלו לבחור מבין שלוש סוויטות, סוויטת ים, סוויטת בלקוני וסוויטת שמיים, ולגלות עולם שלם של נוחות ושלווה. אם אתם אנשים של נוף, דעו לכם שאין ספק כי הגעתם למקום הנכון. מכל אחת מהסוויטות נשקף נוף יוצא דופן אל הכינרת, נוף שלקום אליו בבוקר הרגיש עד פה כסיפור אגדה. 

הבריזה הצפונית

אתם אולי לנתם בשלל צימרים בצפון, אך חכו שתשמעו על צימר הבריזה הצפונית! הבריזה הצפונית ממוקם בגורן, בסמוך למקומות פופולאריים כמו אגם מונפורט, פארק גורן וראש הנקרה. זוגות יוכלו ליהנות מבקתות רומנטיות ופרטיות, שבתוכם יש ג'קוזי פרטי וכמובן בריכה חיצונית. בתוך הצימר תוכלו ליהנות ממתחם פלייסטיישן, שיאפשר לכם לשחק יחד בין הטבילות בבריכה והטיולים באזור. אם אתם מעוניינים לנפוש בבריזה הצפונית אנחנו ממליצים מאוד לסגור מראש את התאריכים כך שתהיו בטוחים שיש למקום זמינות בתאריכים הנוחים לכם. שריון מוקדם יכול לתת לכם שקט ולהבטיח כי לא תהיה לכם בעיה להשיג מקום בתקופה בה אתם מעוניינים. 

הדר סוויטות יוקרה - לזוגות בלבד

גם הצימר הבא הוא צימר שמיועד לזוגות בלבד, לכן אם אתם מעוניינים להגיע אליו תצטרכו לעשות זאת רק בזוג ולא כחלק מחופשה משפחתית וכמובן שגם הוא צימר עם בריכה פרטית. אתם תוכלו ליהנות מחוויה רומנטית פרטית ואישית רק עבורכם. המתחם הוא מתחם אישי לחלוטין, והוא יהיה לשירותכם לכל אורך השהות שלכם. הסוויטה היא סוויטה חדשה שנפתחה השנה, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שכל הריהוט והאבזור הוא חדיש במיוחד ובסטנדרט גבוה. באזור החיצוני תוכלו ליהנות מבריכה שכמובן מחוממת בעונות החורף, ממיטות שיזוף ואזור מנגל מאובזר וכמובן פינות ישיבה נעימות. 
אם תהיו מעוניינים בכך תוכלו גם כמובן להזמין ארוחות מפנקות ועשירות לתוך הסוויטה, ולתאם עיסויים זוגיים.
כמובן שבעת השירות יעמוד לרשותכם בקבוק יין ושאר פינוקים, מגבות רכות וצמריריות ובעצם כל מה שתצטרכו על מנת להינות מהרגע עד כמה שרק אפשר. 

זמן חלום - ספא ואירוח
במושב אמירים המבוקש שבגליל העליון, 2 יחידות קסומות ופרטיות המיועדות לזוגות בלבד, ומיני וילה לזוג או משפחה. בנוסף לזמן חלום- מתחם ספא מפנק ואירוח חלומי.
טלפון: 052-9707416 לעמוד המידע של זמן חלום - ספא ואירוח
זמן חלום - ספא ואירוח

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים