7 צימרים עם עיצוב מיוחד ולא שגרתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-04-2023
7 צימרים עם עיצוב מיוחד ולא שגרתי

כמה זמן חיכיתם לחופשה! כזו שתגרום לכם להירגע ולשכוח מהצרות היומיומיות. אז אתם אתם מחפשים צימר מיוחד לנוח ולנפוש בו, במאמר זה תוכלו להכיר שבעה צימרים בהם העיצוב אינו שגרתי, כך תוכלו לתכנן את החופשה המיוחדת שלכם!

צימר רומנטיקה בגליל

אם הגליל הוא היעד הבא בו אתם מתכננים לבקר, כדאי שתכירו את הצימר רומנטיקה בגליל. אז מה כל כך מיוחד בצימר הזה? ובכן מלבד העובדה שהוא נמצא במיקום מעולה ויש בו את כל מה שתצטרכו על מנת ליהנות מחופשה מושלמת - אחד הדברים הדומיננטיים בצימר זה הוא העיצוב שלו. מדובר בצימר שעיצובו כולל שילוב מקסים של אבן ועץ מה שמשווה לו מראה כפרי וקסום. אם אתם רוצים חופשה באווירה שקטה ורגועה מבלי לוותר כמובן על הרומנטיקה - בדקו לגבי צימר רומנטיקה בגליל!

ראש פינת נוי

באזור ראש פינה שוכן לו צימר מיוחד בשם ראש פינת נוי. ראש פינת נוי הוא צימר מרהיב ביופיו, שמותאם לחופשה רומנטית מושלמת. העיצוב הייחודי של הצימר נותן לו מראה יוקרתי ביותר, ומדובר בצימר שמעוטר בפריטי נוי מרחבי העולם. באופן יותר ספציפי קיים דגש על עיצוב דרום אפריקאי, מה שמבדיל את הצימר המיוחד הזה מצימרים נוספים באזור. 

ג'אן עדן - לזוגות בלבד

אם אתם רוצים לנפוש אך ורק עם בן או בת הזוג, ג'אן עדן הוא המקום בשבילכם - עם צימרים לזוגות בלבד. הצימר הזה ממוקם באזור הר הכרמל, וקיימים בו מגוון מבנים שכל אחד מעוצב בסגנון שונה. בין אתם תהיו מעוניינים בג'קוזי ביתי או אפילו בסאונה ביתית, תוכלו למצוא זאת בג'אן עדן. מדובר במקום מושלם לחופשה זוגית מול הכרמל. 

קסם השני

בקתות קסם השני ממוקמות ברמת הגולן, והעיצוב שלהם יגרום לכם להרגיש כאלו אתם נמצאים באגדה! צימרים ברמת הגולן נפוצים מאוד בשל האזור המרהיב שהוא - אבל צימר כזה עדיין לא ראיתם!

מדובר במתחם מאוד ירוק, בו שוכנות בקתות עץ מיוחדות ומעוצבות. הקרבה לכינרת גם היא יתרון משמעותי של הצימר הזה, ואתם אתם מעוניינים לרחוץ בימה תוכלו לעשות זאת תוך זמן קצר. 

הבקתות מאפשרות פרטיות, תוך שהות באזורים מלאי צמחיה ירוקה. מבטיחים שזוהי תהיה חופשה שלא תשכחו!

צימר אי שם בכליל

אתם כמובן יכולים להבין מן השם היכן ממוקם הצימר הייחודי הזה, אך את העיצוב שלו אתם חייבים לראות כדי להבין! מדובר בצימר הנמצא באזור כפרי ואקולוגי, והוא בא לתת לכם חופשה שתחבר אתכם אל הטבע. אם אתם רוצים חופשה בניחוח מעט אחר, ביקור בצימר אי שם בכליל הוא חד משמעית בחירה נכונה. באזור תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ופעילויות שישלימו את החופשה שלכם ויתנו לה גוון ייחודי. 

השמש הקסומה

זהו צימר שיכול להתאים גם לזוגות אך גם למשפחות, והוא נמצא בעין יעקב. אם אתם רוצים צימר מבודד ופרטי זהו בדיוק הצימר עבורכם. שם תוכלו להנות מזמן איכות עם האנשים הקרובים אליכם וכמובן תוך צפייה בנוף מהפנט. עיצוב הצימר הוא מודרני וכיפי, ואין ספק שתהנו מהשהות בו!

בסביבת הצימר תוכלו למצוא מגוון פעילויות שיעבירו לכם את החופשה בנעימים, וכמובן תוכלו ליהנות מארוחות מפנקות עד החדר!

צוק גמלא

הכנרת הוא אחד מאוצרות הטבע של המדינה - ובהתאם לכך צימרים בכנרת מבוקשים ונפוצים מאוד. צימר זה מתאים לזוגות חובבי טבע, שיהנו ללון בבקתת עץ מפנקת עם נוף היישר אל הכנרת. בצימר זה תוכלו להינות מעיצוב חמים שמשרה רוגע, וכמובן מהנוף שאין שני לו. האירוח בצימר זה הוא מפנק ביותר וכולל שלל הפתעות ממתחם האירוח. בנוסף תוכלו להנות מג'קוזי ענק שלא תרצו לצאת ממנו! אם אתם רוצים שהחופשה הבאה שלכם תהיה באזור הכינרת תסתכלו ותתרשמו מהתמונות של צימר צוק גמלא. 

טיפים לחופשה בצימר

אם אתם יודעים מראש כי אתם מעוניינים לסגור לילה או שניים בצימר, חשוב שתדאגו לתאם את מקום הלינה מראש. הרבה פעמים כאשר אנחנו מחכים לרגע האחרון הצימר אותו רצינו לא נשאר פנוי, או שההזמנה אינה מאושרת בצורה מידית. נסו להימנע ממצבים אלו ולסגור את הצימר ישר כאשר אתם מחליטים כי אתם מעוניינים בו. עוד טיפ הוא כמובן לקרוא ביקורות של מתארחים אחרים ולהתרשם מהחוויה שלהם באותו הצימר. הצימרים הטובים והמומלצים נחטפים מהר ולכן עליכם להיות ממוקדים. 

עוד דבר חשוב שאתם צריכים להסתכל עליו זה האזור בו הצימר ממוקם. אם אתם מתכננים שהות ארוכה יחסית בדקו מה ניתן לעשות באזור, האם יש מסעדות באזור או האם הצימר מציע ארוחות ועוד. 

ברגע שדאגתם לכל הדברים מראש תוכלו להגיע לחופשה בראש נקי ורק להנות מחופש ומהטבע. אז קדימה - בדקו עוד היום את הזמינות באחד מהצימרים הללו ותהנו מחופשה בלתי נשכחת!

 

להמלצות, טיפים, ומידע מעניין נוסף היכנסו - צימרטופ

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים