5 טעויות נפוצות בבחירת צימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-04-2018
5 טעויות נפוצות בבחירת צימרים

כולנו רוצים למצוא את הצימר המושלם עבורנו אבל לא כולנו יודעים איך לעשות זאת, מה חשוב לבדוק, איך לחפש, כיצד לזהות צימר טוב ועוד טיפים שלא חשבתם עליהם! 5 טעויות נפוצות בבחירת צימרים שכדאי לכם להימנע מהם.

איזה חבר תרצו לשמור עליו הכי הכי קרוב? אחד שיודע להזמין מלונות/ צימרים. חבר כזה הוא נכס בכל חבורת חברים, תמיד סומכים עליו, הוא תמיד יודע לקרוא בין השורות, למצוא את הדילים הטובים ביותר ולדעת לאיזה מקום לא להתקרב... אבל מה אם אין אחד כזה? או שאין לכם זמן לבקש ממישהו לסגור עבורכם חופשה? זה לא סיפור משמיים.. הימנעו מכמה טעויות נפוצות שבטוח עשיתם בעבר ותראו איך כל הסיפור הופך לקלי קלות.

הטעות הנפוצה מספר 1 היא- לא לקרוא חוות דעת!!!! אסור אסור אסור לדלג על שלב קריאת חוות הדעת! הרשמים והחוויות של אנשים אחרים נמצאים שם, אתם יכולים ללמוד על החופשה שלכם מניסיונם של אחרים, לדעת האם המקום מתאים לאופי החופשה שלכם או לא. באתרים שלא מציגים חוות דעת שליליות גם אפשר לדעת האם המקום חיובי בזכות כמות חוות הדעת שמפורסמות. אם למקום יש מספר מצומצם של חוות דעת לעומת מתחמים אחרים ניתן להסיק שהרבה אנשים לא יצאו מרוצים מהחוויה וכך לדעת להימנע או לקרוא את הביקורות וללמוד מהם.


אם כבר דיברנו על חוות דעת אז עוד טעות נפוצה(מספר 2) היא לקרוא חוות דעת רק באתרי פרסום- לא ולא! כדאי לרשום את שם הצימר בשורת החיפוש Google  ולקרוא את הביקורות שגולשים רנדומליים רשמו שם, יש סיכון שחלק מן הביקורות הם אנשים שלא באמת התארחו ולפעמים רוצים לעשות עוול למקום אבל אפשר לראות סקירה כללית ולהבין את תמונת המצב, בנוסף, חלק מן המבקרים מוסיפים תמונות שצולמו על ידם וכך ניתן לראות האם המקום תואם למציאות.

טעות מספר 3 שאנו מאוד מקווים שעם עידן האינטרנט כבר לא קורית היא לבחור צימר על סמך המלצה מחבר בלבד מבלי לראות את התמונות. יש לא מעט אנשים המגיעים לצימר על סמך המלצה חמה מחבר שהתארח, זה נחמד וחשוב אך זכרו שלכל אחד מתאים משהו אחר, גם אם הוא חבר בנפש ואתם כמו תאומים סיאמים- לכל אחד מכם טעם אחר, אופי חופשה שונה וכמובן הרכב, חשוב להציץ בתמונות לפני שמגיעים וכך לא תקבלו הפתעות.

בדרך כלל מיקום הצימר לא נחשב כטעות רצינית, אולם, טעות מספר 4 שלנו היא בחירה לקויה במיקום הצימר ומיד נסביר למה. החלטתם לצאת לחופשה בצפון שכוללת טיולים ואטרקציות מעניינות בצפון, הצימר שבחרתם נמצא בנקודה X בעוד האטרקציות נמצאות הרחק בY , (באז צווחני), חשוב ביותר לבדוק את מרחק הצימר מהאטרקציות שנמצאות באזור, להיכנס לאפליקציית WAZE ולראות מרחקים, תוכלו להיכנס גם ל"נסיעות מתוכננות" באפליקציית הניווט וכך לראות עפ"י שעות עומסים ממוצעות את זמן ההגעה מהצימר לאטרקציה.

קבלו מידע על צימרים בגולן לחופשה הבאה שלכם.

צמחיה ופרחי נוי

טעות 5 ואחרונה היא לא לשאול על סביבת האירוח, במידה ולקחתם צימר או בית נופש גדול ובמתחם יש כמה יחידות סמוכות, חשוב לשאול על אורחים נוספים, האם המתחם משותף לכל השוהים במקום, האם יש חלקה פרטית ליחידה שבחרתם וכמובן מה רמת אבזור המטבח, חשוב שתדעו את כל הפרטים על מנת להיערך מראש.

אחרי שאתם יודעים מה לא לעשות, אתם תדעו מה כן עושים... עכשיו נותר לכם לבחור צימר מתאים לחופשה חלומית ללא טעויות וללא תקלות.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים