היי גיקים, קבלו 3 צימרים לגיימרים ואנשי מחשבים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-12-2018
היי גיקים, קבלו 3 צימרים לגיימרים ואנשי מחשבים

אם גם במהלך החופשה הקרובה אתם לא מתכוונים לוותר על הזדמנות לטורניר TEKKEN או חייבים לסגור כמה פינות לעבודה מרחוק, יש לא מעט צימרים בצפון שיאפשרו לכם להמשיך להשתמש במחשב בצורה נוחה עם WIFI חזק, מקומות נוחים לישיבה עם הלפטופ ואפילו מסכים ענקיים שאפשר לנצל לשעות של כיף מחוץ לבריכה המחוממת. צימרים שאפשר להביא אליהם את המחשב בצורה נוחה הם אלו הנחשבים איכותיים ויוקרתיים יותר, שנבנו בצורה חדשנית ומכילים יותר פתרונות טכנולוגיים מאשר בקתות העץ האותנטיות, אליהם כדאי להגיע כשאתם באמת רוצים מנוחה וקצת זמן מחוץ למסכים. הכנו לכם מפגש עם 3 צימרים ברמה גבוהה שמקבלים את המחשב שלכם באהבה:

עלמהכנראה אחד ממתחמי היוקרה היפים והנחשקים ביותר בקטגוריית צימרים יוקרתיים בצפון. מדובר בסוויטה שרבים מגדירים אותה "ארמון מודרני" והיא מכילה כמעט כל אמצעי אפשרי שמצדיק את הכינוי הזה: כפתורים שפותחים או מווסתים דברים, רהיטים מתכווננים, מסך ענק בסלון ועוד המון דברים שנשאיר לכם כדי לגלות לבד. כאן תקבלו המון מרחב לישיבה בסלון, במטבח ובמתחם הגן כדי להיות על המחשב ואפשר גם לנצל את הסלון המרשים לחיבור של קונסולות ולשחק עד שהעיניים נעצמות. הבידוד של הסוויטה יאפשר לכם מצד אחד לקבל שקט ושלווה כדי לעשות את מה שאתם צריכים ומצד שני להשתולל עם הווליום של המשחק מבלי לחשוש מהשכנים.

פול ויו – אם אתם בסך הכל רוצים מקום נייטרלי ופרטי שאפשר להסתגר בו ולשחק בכיף, פול ויו הוא בול המקום שלכם. מדובר בארבעה מתחמי נופש פרטיים ונפרדים זה מזה, שיש להם יתרון אחד עצום ובולט: מסך צפייה קולנועי ענק שלא תראו בשום מקום אחר חוץ מבקולנוע עצמו. אם אתם מחפשים חווית צפייה מושלמת עם סאונד מהמשוכללים ביותר פלוס כורסת "בטטות" מושלמת שלא תרצו לזוז ממנה, פול ויו היא בבחינת גן העדן שאתם מתים לקבל. רגע, כמעט שכחנו את הגימיק הטוב מכולם – יש לכם גם בריכה מחוממת פרטית ומושלמת שצופה ישירות פנימה לתוך המסך הענק.

שירת הכנרת – אמנם לא מתחם פרטי, אבל היופי, החדשנות, ההשקעה והרמה הופכות את שירת הכנרת לאחד המקומות היפים ביותר לאירוח בעשור הנוכחי. אם אתם מחפשים מקום להמשיך להפעיל בו את הביזנס, לענות לכמה מיילים, לסגור כמה עניינים חשובים או אפילו להוציא איזו כתבה שאתם חייבים להגיש, השלווה והקסם שבתוך הסוויטה או סביב מתחם הבריכה כבר יעשו את שלהם לבד. ואם תמיד רציתם לדעת איך זה מרגיש להיות אנשי הביזנס המתוקתקים שיושבים עם הלפטופ והעיתון בלובי יוקרתי ומפואר לגמרי, כאן תוכלו בהחלט להגשים את הפנטזיה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים