3 טיפים לחופשת חברים מושלמת בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2020
3 טיפים לחופשת חברים מושלמת בצפון

 בין אם משלבים טיול בטבע או ביקור באתרים ובין אם פשוט נשארים בצימר כדי ליהנות ולבלות – אין ספק שההתרגשות תתחיל כבר בשלב אריזת התיקים ועם חברה רצויה שכזאת – מובטחת הנאה מושלמת ואיכותית, הנאה שאת החוויות ממנה ייקחו החברים איתם לנצח, ממש לכל החיים. החוכמה האמיתית היא לבחור את הצימר שהכי יתאים לחופשה שכזאת. הנה שלושה טיפים שיעזרו גם לכם לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר לחופשת החברים שלכם:


טיפ מספר 1 – מה צריך לבדוק בעת הזמנת הצימר?

חופשה של חברים היא חופשה די רועשת. אין מדובר בשקט אינטימי כפי שמאפיין זוגות, למשל, שכן החברים ירצו לשחק משחקים ולשתות משקאות בשעות הערב, מה שיהפוך את ההווי למעט רועש. לכן הטיפ הראשון הוא לבחור צימר מבודד ככל האפשר. זה לא יהיה הוגן כלפי אורחים אחרים במתחם הצימרים שההנאה מהחופשה שלהם תיפגם בשם אורחים רעשניים שהגיעו גם הם ליהנות בצורה הכי משוחררת. מתחמי צימרים רבים מציעים צימרים שיש מרווח פיזי גדול ביניהם, מה שמאפשר היעדר קשר בין קבוצת אורחים אחת לאחרת. חשוב וכדאי לציין במפורש בפני בעל המתחם בעת ההזמנה שמדובר בקבוצת חברים שמורכבת מאנשים בוגרים ולבטח הוא כבר יידע היכן יהיה הכי כדאי לשריין עבורם את הצימר הכי נכון ומתאים. מה שבאמת חשוב זה פשוט להודיע על כך מראש וכך להשאיר בידי בעל הצימר את המלאכה של להתאים לכל מזמין את הצימר שהכי יתאים לו.


טיפ מספר 2 – מה צריך להיות בצימר שמיועד לחופשה של חברים טובים?

בעת ההזמנה – כדאי לבדוק היטב מה יהיה בתוך הצימר בזמן שמגיעים, אילו שירותים כלולים במחיר ועל מה יידרשו החברים להוסיף תשלום בנפרד. כך למשל, בריכה פרטית של הצימר או ג'קוזי גדול דיו שמתאים להכיל את החברים יהיה מאפיין חובה לחופשה שכזאת, כדאי לבחור בצימר שיש בו מטבח עם כלי אוכל על מנת שהחבר'ה יוכלו להכין את הארוחות עבור עצמם, שתהיה פיסת דשא או גינה אישית בשביל לשבת ביחד, לשחק משחקי חברה, לצחוק ולפטפט וכמובן עמדת מנגל לשימוש החברים. על מנת להימנע מכל הפרעה בזמן הבילוי עם החברים – חשוב שבצימר יהיה כל מה שצריך עד לסיום השהות – מספיק מגבות לכולם, סבון כלים, מספיק מיטות, ספות נפתחות ו/או מזרנים נוספים כדי שלכולם יהיה נוח, מים חמים במקלחת מסביב לשעון ללא הפסקה וכל דבר נוסף שהם חושבים שיזדקקו לו במהלך השהות.


טיפ מספר 3 – קביעת כללים לחופשה בין החברים

חשוב מאד שהחברים יחליטו בדיוק מה מותר ומה אסור, מה כדאי וממה עדיף להימנע. קביעת הכללים האלה מהותית מאד וכך כל אחד יהיה שותף וערב להנאתו של האחר. אין מצב שבו אין התחשבות הדדית בין אחד לשני ועל כל אחד מהחברים בחופשה מוטלת האחריות לעמוד בכללים שהוא הסכים להם ולוודא שהוא נהנה מאד, כמו גם אלה שסביבו. בזכות הערבות ההדדית והמחויבות האחד כלפי השני החברות תתחזק, היחסים ישתפרו, אפשר יהיה לדבר ולשוחח על כל נושא והאפקט של ההדדיות הזאת יישאר הרבה זמן אחרי שהחברים יחזרו הביתה מהחופשה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים