מתחמי צימרים לקבוצות בצפון - צימרטופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-01-2023
מתחמי צימרים לקבוצות בצפון - צימרטופ

חופשה משותפת: מתחמי צימרים לקבוצות בצפון

אז מה עושה קבוצה גדולה שמגיעה לנופש בצפון הירוק והרחוק? האם היא צריכה להצטופף בתוך צימר-שניים כדי לחסוך עלויות, לחלוש על מתחם שלם או לפנות תקציב לוילה יוקרתית? לרגל עונת מסיבות הרווקים-רווקות/ שחרור מהצבא/ גיבוש מהעבודה/ ימי ההולדת והצעות הנישואין ההמוניות – הנה כל המידע והטיפים הכי חשובים בנוגע ללינה במתחמי צימרים בצפון באופן קבוצתי.

הכל תלוי בצורכי הקבוצה

תמו ימי החופשה המשפחתיים וכעת הגיע תורם של הקבוצות לגבות את הנתח שלהם מהצפון, הנופים והאטרקציות. כבר עם סיום החגים עולה הביקוש הרב ללינה קבוצתית ורבים תוהים בנוגע לאופציות הלינה השונות, המחירים ומה בסופו של דבר הכי יתאים להם להזמין.

ובכן, מכיוון שכל קבוצה היא שונה ובעלת ציפיות או מערך צרכים אחר מאחרות, אין לכך תשובה בלעדית אחת. יכול להיות שקבוצה מסוימת תעדיף וילה עם מספר חדרי שינה בגליל המערבי, בעוד שקבוצה אחרת דווקא תעדיף מספר צימרים עם מתחם בילוי חיצוני שאפשר להתכנס בו במרוכז.

המחירים בעונת הסתיו-חורף משפיעים לטובה על הלינה הקבוצתית, כאשר בעלי הצימרים יכולים להתמקד במבצעים והנחות למגיעים, בייחוד אם מדובר בקבוצה שתשהה במקום לזמן ארוך (כמו סופ"ש מלא מחמישי עד שבת) וכאשר היא מאיישת מתחם צימרים שלם. 

הטיפים שלנו למזמיני צימרים לקבוצות

  1. חפשו מקום שיש בו כמה שיותר מגוון אפשרויות בתוך תחומי המקום: בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה, שולחן סנוקר, מתחם ברביקיו סגור, מטבח מרכזי מאובזר, סלון או לובי ענק עם טלוויזיה וכד'.

  2. הגודל כן קובע! העדיפו מתחם עם בריכה וג'קוזי ספא גדולים ככל שניתן, כדי שכל חברי הקבוצה יוכלו ליהנות מהם במקביל.

  3. חשבו מראש על החלוקה לחדרים/ בקתות/ יחידות ורק אז התחילו בחיפושים. כך תדעו האם אתם מכוונים ללינה ביחידות עם מקום לארבעה-חמישה נופשים, או שאתם בכלל זקוקים ליחידות עם שניים-שלושה חדרים פנימיים שיאכלסו יותר אנשים.

  4. עדכנו את הקבוצה בחלוקה לחדרים מראש! זה ימנע הרבה חילוקי דעות וסיבוכים במעמד קבלת המפתחות. 

  5. שקפו לבעלי המתחם את סיבת ההגעה, המטרה והציפיות שלכם בנוגע למקום והם יוכלו לעזור לכם לארגן בצורה אופטימלית את המתחם (למשל – להוסיף כיסאות סביב הבריכה או מזרונים ללינה, לספק יותר מגבות, לתאם אוהל מסאז'ים וכדומה).

  6. אל תחפשו צימרים לקבוצות שהם גדולים יתר על המידה ממה שאתם צריכים. המטרה היא להתגבש ולהתלכד ולכן חשוב שכולם יתראו אחד עם השני בצורה טובה. 

  7. בררו האם קיימים לצד הצימר/ הוילה שלכם גם מסעדה מומלצת, מסלול הליכה, מעיין או אטרקציה במרחק נסיעה קצר כדי לחסוך את הנסיעות ולשמור על מסגרת התקציב.

  8. אם אתם קבוצה גדולה שמורכבת ממספר סוגי אורחים (למשל מנהלים ועובדים, תיירים, מוזמנים לסדנה ועוד), רצוי שתחפשו וילה עם חדר ספייר (כלומר – וילה עם חדר אחד יותר ממה שאתם צריכים) או מתחם צימרים עם חדר שיישאר ריק על מנת שיהפכו לחדר המזוודות, המזון הסגור או הציוד. 

  9. בדקו מספר צימרים לקבוצות כדי להשוות את הנתונים ולקבל החלטה נכונה ומתאימה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים