מיוחד: צימרים בהשראה מעבר לים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-01-2023
מיוחד: צימרים בהשראה מעבר לים

רוצים להרגיש קצת חו"ל ולהישאר על אדמת הקודש? סידרנו לכם מפגש עם 6 צימרים מדהימים ויוצאי דופן שמעוצבים בהשראה חובקת עולם. מצימר מונגולי אותנטי ועד בריכת זרמים פריזאית – הנה מספר מקומות באווירה שונה, שלא מצריכים דרכונים וטיסות.

אחוזת עדנ'ס – טיול פינוקים מסביב לעולם

פנינת נופש אמיתית השוכנת במושב חד נס שבדרום רמת הגולן, לצד שפע נחלים, ירדן וכנרת. לאחוזה 5 צימרים יוקרתיים, כל אחד מהם בעיצוב בעל אלמנטים מושקעים ממקומות אחרים בעולם. בחוץ ימתינו לכל התיירים כמובן מתקני המקום המשובחים הכוללים בריכה ענקית מפוארת, מתחם ספא זוהר ומטבח חיצוני ענק.

בקתות גן עדן – קדימה לדרום אפריקה

אם היינו לוקחים אתכם במסוק מעל מתחם בקתות גן עדן בכלנית, סמוך לכנרת, הייתם מבינים שרק פילים וזברות באמת חסרים כאן. למתחם עתיר הצמחייה והטיפוח יש 5 בקתות בצבעים עליזים, שטח פנימי משפחתי גדול ובריכת שחייה מרכזית דמויית אגם טבעי מהסוואנה. לאלה מצטרפים גם ג'קוזי ספא זרמים, מטבח חיצוני ושירות מעולה.

אפיריון – ז'ה טם מונאמור!

כיאה לעשירי העיר, תקבלו באפיריון סוויטה אחת משתיים ובה ג'קוזי ספא ענק ופרטי עם מרפסת נוף שלא תבייש גם את עשירי הריביירה, עיצוב צרפתי אלגנטי ואירוח עתיר מטעמים ופינוקים. במתחם המשותף תמצאו בריכת זרמים מפנקת על רקע תפאורה מתאימה של רחוב פריזאי אותנטי ומומלץ שלא לפספס כאן את ארוחת הבוקר המדהימה.

נסיה – יפה לכם אנגליה

אין צורך להצטייד בכובעים מצועצעים כדי להרשים את המלכה ותה עם בסקוויט הוא הדבר האחרון שמחכה לכם כאן. מדובר בסוויטה שתחזיר אתכם אל ימי הממלכה הוויקטוריאנית של המאה ה-18, בה אצילים אנגליים התגוררו בבתים מפוארים ולא הזיזו אצבע כל עוד היה להם באטלר (משרת). מדובר באחד הצימרים הכי יוקרתיים כיום בישראל ומומלץ להתרשם ממנו באתר צימרטופ.

גמליורט – אל ערבות הפרא של מונגוליה

השבטים הנודדים של מונגוליה חיים ביורטים – אוהלים חזקים ועמידים בפני כל מזג אויר (בחורף חלקם מתמודדים עם מינוס 40 מעלות) וגג חרוט שתורם ליציבות המבנה. בהשראתו, נבנו בגמליורט שני יורטים מהפנטים, מצופים בקירות שתי וערב ומכילים שירות מעולה. לכל אחד מהיורטים בריכת שחייה פרטית והאט טאב, שדרוגים מודרניים שהמונגוליים בטח היו מתים לקבל.

אחוזת טוסקנה בגליל – הו איטליה שלי

חיי הכפר האותנטיים, הבנייה העשירה, העיצוב החמים והנוסטלגי. אתם בהחלט יכולים להוסיף פיצה או פסטה כדי לקחת עד הקצה את החוויה, אבל לא באמת תצטרכו לעשות מאמצים מיוחדים כדי להרגיש שפה זה איטליה. 3 סוויטות בהשראה טוסקנית עם בריכת עשירים ואירוח ברף גבוה במיוחד זה בהחלט כל מה שתצטרכו.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים