חוויית בוטיק בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-05-2019
חוויית בוטיק בצפון

אם אומרים עליכם שאתם פרפקציוניסטים, כנראה שבוטיק הוא הכיוון החדש שלכם. יוקרה, תענוגות אליטיסטיים ושפע ממלאים כל מתחם בוטיק בצפון – בין אם מדובר במלון בוטיק, בכפר נופש או אפילו צימר פרטי מפואר.

אבל רגע, לפני הכל. מה זה בכלל בוטיק?

ובכן, המילה "בוטיק" מגיעה אלינו מסמטאות פריז הקטנטנות שבעבר קישטו את העיר בשלל חנויות טקסטיל אנונימיות והפכו במהרה לחנויות המומלצות ביותר לרכישת מוצרי בית איכותיים. אך מה שייצג בעבר את הקטן והצנוע, הופך במאה ה-21 לייצוג של דברים גרנדיוזים ומפוצצים. כן, כמו מתחמי צימר בוטיק המציעים עיצוב ראוותני לצד מתקני מים גדולים וריהוט מעצבים איכותי.

בוטיק נועד למשקיענים בלבד ולכן, אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או מחפשים חופשה בגוון שונה, תמצאו במקומות אלה את מבוקשכם. סלב'ס, פוליטיקאים ומפורסמים רבים נוהגים להתארח במתחמי הבוטיק בצפון באופן קבוע, אך לצידם גם כל מי שמעוניין בהרפתקה טובה ומפנקת. כזו שלא מתפשרת על שום פרט בחוויית האירוח.

טיפים למציאת מקום בוטיק אמיתי

אז איך מוצאים מתחם בוטיק שווה במיוחד. או. פה אנחנו כבר צריכים לעמוד על ההבדלים הרבים שבין צימר "רגיל" לבין צימר יוקרתי במיוחד. גם חשוב לציין שלא כל מקום שמכתיר את עצמו ליוקרתי נחשב בוטיק. את המקומות הללו קל לזהות בדרך כלל על סמך העיצוב: יש בהם אמירה וקונספט שונים, מן השראה מיוחדת שלא ניתן למצוא בדרך כלל ברוב המקומות. הפרט השני שהופך את הבוטיק לבוטיק הוא הגודל – סוויטה בעלת חלל אחד לרוב לא תוכל להיחשב כבוטיק, אלא אם מדובר בחלל פנים עצום מימדים שפונה רק לזוג או משפחה אחת, בזמן שבפועל היה אפשר לארח בתוכו גדוד שלם. מובן שצימר בוטיק או מלון חייבים להכיל גם בריכה ברמת גימור גבוהה ביותר ומתקני ספא כמו ג'קוזי ספא זרמים וסאונה. בנוסף, הם מגישים שירותים שונים כמו ארוחות שף, עיסויים ואופציה לסדנאות כמו שיעור יוגה פרטי או הדרכה זוגית המעצימים את השהות לכדי פעילות שלמה שאין צורך לצאת בשבילה החוצה מהמתחם.

דוגמאות למתחמי בוטיק אהובים בצימרטופ

אחוזת טוסקנה בגליל, יבנאל – מתחם בוטיק זוהר ואיכותי הבנוי כבית חווה חקלאי מתקופת בית ראשון ובו אלמנטים רבים של בנייה ים-תיכונית עתיקה. לאחוזה 3 סוויטות בוטיק מפוארות המשלבות טקסטורת אבן ומראה נוסטלגי, חלל פנים מרווח ומתחם גן הכולל בריכה מלכותית ותצפית נפלאה אל הרי הרכס הסמוכים.

מתחם גן מטופח וירוק עם פינות ישיבה נוחות

בלנקו, עין יעקב – אחד ממתחמי הנופש הפרטיים המרשימים והשאפתניים ביותר שנבנו בצפון בשנים האחרונות. סוויטה פרטית לזוג החולשת על חלל פנים עצום בעיצוב נקי-מודרני על רקע לבן טהור, עם מתחם חיצוני הבנוי כלופט יוקרתי ובו בריכה וסאונה יבשה.

שלל מתחמי בוטיק נוספים ממתינים לכם בצימרטופ! אתם מוזמנים לצפות, להתרשם ולמהר להזמין מקומות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים