4 צימרים מיוחדים לעונת האביב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-01-2023
4 צימרים מיוחדים לעונת האביב

פריחה צבעונית, אוויר נקי שמספק ראות מושלמת, ניחוח הטל על הדשא. העונה האהובה ביותר בשנה הגיעה וזה הזמן לשלוח אתכם ללינה במתחמי צימרים מדהימים שחוגגים אביב 24/7!

צימר אי שם בכליל

אם עדיין לא שמעתם על כליל, כדאי שתזכרו את המקום הזה טוב-טוב: מדובר בכפר אקולוגי ראשון מסוגו במדינה, שמתקיים מאנרגיה סולארית וגידולים אורגניים, שוכן לבדו בתוך נחלת טבע יוצאת דופן ביופייה ונמצא במיקום מעולה ליד ענקית השופינג והמסעדות ירכא. בתוך כל הטוב הזה שוכן צימר מהפנט, שצופה לנוף הפתוח שחובק בתוכו עשרות, אם לא מאות דונמים של חורש גלילי אבל מכיל גם המון יופי פנימי. טקסטורות אתניות לצד בנייה במראה טבעי, חלל מרווח עם קומת גלריה מדליקה לילדים וסביבת גן פתוחה ומבודדת שמפגינה צבעוניות חגיגית באדיבות אמא אדמה.

פינה בלב

המתחם המלבלב והמושקע של פינה בלב הוא סיבה מספיק טובה לעזוב הכל ולקבל קצת צפון לגוף ולנשמה, פלוס האותנטיות המצטיינת של ראש פינה. תאורה טבעית רבה ושפע ירוק ממלאים את הסוויטה הענקית כשבחוץ נמצאים בין היתר בריכת טבילה קטנה שנבנתה כמעיין טבעי ולצידה ג'קוזי ספא וסאונה יבשה שיתגברו רק עוד קצת את אפקט החימום בלילות שעדיין קרירים. האביב קורץ מכל כיוון וממלא את הגן במדשאות, עצים וצמחיה מטפסת. הכי תענוג לתפוס כאן שמש נעימה ובריאה כדי להמשיך לעשות כלום ושום דבר חוץ מלנוח רגל על רגל, מארוחה לארוחה.

וילה גליליי

תמונות לא באמת יכולות להעביר את החוויה הקלאסית שאורחי המקום זוכים לה. אבל בזמן שאתם צופים בהן, זמזמו לעצמכם את קטע האביב המפורסם מתוך "ארבע העונות" של ויוואלדי ותראו איך אתם מצליחים לספוג ששון ויוקרה בו זמנית. אירופה המלכותית נמצאת כאן מכל כיוון ומפזרת אווירה בסטייל של אגדה, שבה הארמון הוא לא מקום חם ולא קר, החצר שלו תמיד פורחת והעושר משגשג. ועכשיו תוסיפו לכל אלה את העובדה שמדובר בצפת ותקבלו לא פחות מחופשה זוהרת ורוחנית, במזג אוויר מושלם ליהנות ממנו לפני שהלחות והשרב משתלטים על כל חלקה טובה.

מול הרים וים

חיי הכפר הציוריים והמעודנים כבר מזמן הפכו למצרך מבוקש. ואיזה מזל שעדיין אפשר ליהנות מהם בצורתם הקלאסית, נטולי פוזה ופלצנות. עצים עם ערוגות פרחים עגולות שמשקיפים לנוף גבעות, קמין מחמם לצד ספה ביתית נוחה, סאונה יבשה לצד ג'קוזי מרווח ואמרו אמן. המתחם על שלושת הצימרים הססגוניים שלו מפזר כמויות של אביב ויאפשר לכם סוף סוף, אולי לראשונה השנה, לחוש שוב את הדשא הטרי בקצות האצבעות, ללגום קפה במרפסת עם צינת הבוקר והאוויר הבריא ולעלות על בגדי הים כדי להתחמם ולהתכרבל רק עוד קצת בתוך הג'קוזי ספא.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים